خبرگزاری کار ایران

پوستکوگلو به بازی‌های حساس با آرتتا، پپ و کلوپ می‌خندد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۶۱

آنگه پوستکوگلو علیرغم شکست سنگین تیمش مقابل نیوکسل، نگران بازی‌های آینده مقابل آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول نیست.

به گزارش ایلنا، تاتنهام در بازی هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکسل قرار گرفت و با نتیجه سنگین 4-0 شکست خورد.

در این بازی الکساندر ایساک(2بار)، آنتونی گوردون و فابیان شار گلزنی کردند تا تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو در بازی خارج از خانه شکست سنگینی را متحمل شود.

پوستکوگلو پس از بازی گفت:"نیوکسل خوب بود، به آن‌ها افتخار می‌کنم، به نظرم امروز واقعا خوب بودند. ما اصلاً کنترل بازی راردر اختیار نداشتیم. از همان ابتدا احساس می‌کردیم که به نیوکسل اجازه دادیم تا تاکتیک‌های خود را به ما دیکته کنند، ما هرگز در هیچ مرحله‌ای کنترلی بازی را در دست نداشتیم. به همین دلیل بهای آن را هم پرداختیم. البته هیچ فایده ای ندارد که دور هم بنشینیم و برای خودمان متاسف شویم.  دو هفته دیگر یک بازی دیگر وجود دارد. ما باید برای آن آماده شویم.

این اولین بار نیست که چنین چیزی برای ما اتفاق می‌افتد و آخرین بار هم نخواهد بود.  این بخشی از رشد ماست. گاهی این رشد دردناک است. شما فقط باید آن را در آغوش بگیرید، از آن استفاده کنید و برای چالش بعدی آماده شوید."

چرا تاتنهام در وقت‌های اضافه آسیب‌پذیر نشان داد؟

ما به آن‌ها اجازه دادیم که نحوه بازی خود را دیکته کنند، در نهایت به یک بازی انتقالی تبدیل شد. ما شجاعانه توپ را در اختیار نداشتیم. وقتی توپ را در اختیار داریم، می‌توانیم یک تهدید باشیم اما امروز اینطور نبودیم و به حریف اجازه دادیم که خطرناک باشد. وقتی این اتفاق می‌افتد، به خصوص در بازی خارج از خانه، برای ما سخت است که پس از عقب افتادن، نتیجه را جبران کنیم.

آیا با تماشای بازی امروز نگران این هستید که هنوز بازی مقابل آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی را پیش رو دارید؟

 (می‌خندد) نه، نه، نه، نه!

مصدومیت پدرو پوررو؟

او در نیمه اول احساس درد داشت و می‌خواست ببیند در نیمه دوم چطور پیش می‌رود. من هنوز با تیم پزشکی صحبت نکردم اما خواهیم دید که مشکل چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز