خبرگزاری کار ایران

جعفری: از فوت هوادار تراکتور ناراحت شدیم/ تصور زدن 4 گل را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۴۸

دروازه بان جوان ذوب آهن معتقد است عدم نتیجه گیری این تیم در بازی‌های گذشته به دلیل بدشانسی و بی دقتی بوده است.

به گزارش ایلنا، پارسا جعفری دروازه بان جوان ذوب آهن که پس از جدایی حبیب فرعباسی، به یکی از مهم‌ترین ارکان تیم ربیعی تبدیل شده، در برد 4 گله تیمش مقابل تراکتور نیز نقش موثری داشت  و موفق شد پاس گل سوم ذوب آهن را در این بازی به ثمر برساند. او در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، در مورد این بازی و شرایط ذوب آهن صحبت هایی انجام داد.

جعفری درمورد برد پرگل ذوب آهن مقابل تراکتور گفت: صادقانه بخواهم بگویم نتیجه 4-1 در تبریز با آن همه هوادار از قبل غیر ممکن بود. در واقع من نتیجه این بازی را فارغ از اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد و یک پنالتی برای تیم حریف گرفته شد، 4-0 می‌دانم. به هر حال ما تلاش کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنانمان در این بازی غیرت گذاشتند و موفق شدیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او ادامه داد: در شروع نیمه دوم توانستیم از فضای پشت دفاع تراکتور استفاده کنیم و جو بازی به نفع ما برگشت که توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم. نکته مثبت بازی این بود که بازیکنان تیم با تمرکز بازی کردند تا بتوانیم یک نتیجه خوب رقم بزنیم.

وی در مورد پاس گلی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: هم در این بازی هم در بازی‌های قبلی پاس های زیادی به مهاجمان ارسال کردم که آن‌ها در فاز حمله قرار گرفتند و تک به تک هم شدند. در این بازی نیز دو هیچ جلو بودیم و بعد از اینکه تک به تک مهدی عبدی را گرفتم، دیدم جواد محمدی اطرافش خالی است و به هم اشاره کردیم که نهایتا پاس من به او رسید و جواد هم از آن موقعیت به خوبی استفاده کرد و خدا راشکر گل شد و بعد از همین گل باعث شد که با خیال راحت تری کار را دنبال کنیم.

دروازه بان ذوب آهن در مورد تقابل تیمش با تراکتور در جام حذفی بیان داشت: شرایط جام حذفی که کاملا متفاوت است و با لیگ قابل مقایسه نیست. تراکتور هم تیم بسیار خوبی است و علاوه بر مهره های موثری که دارد، از هواداران پرشوری نیز بهره می‌برد. جا دارد که تسلیت بگویم به خانواده هواداری که بعد از آن بازی متاسفانه فوت کردند، خیلی ناراحت شدیم وقتی این خبر را شنیدیم؛ مردم تبریز آدم های خوبی هستند.

وی با بیان اینکه بازی‌های جام حذفی شرایط متفاوتی دارند، ادامه داد: ما برای برد پا به این مسابقه خواهیم گذاشت و از آن‌جایی که این مسابقه، تک بازی است به برد محکومیم و تلاشمان را می‌کنیم که با پیروزی مجدد مقابل تراکتور به مرحله بعدی صعود کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

جعفری در مورد عدم نتیجه گیری در بازی‌های گذشته ذوب اهن توضیح داد: کیفیت فنی تیم ما از نیم فصل دوم عالی بوده است و در ایجاد موقعیت موفق بودیم. ما در بازی با شمس آذر 15 موقعیت روی دروازه تیمشان ایجاد کردیم که فکر نمی‌کنم تیمی در ایران باشد که بتواند شمس آذر را این‌گونه تحت فشار قرار دهد. این‌ها نشان می‌دهد که تیم ما از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد و از بی دقتی و بد شانسی بوده که موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشدند. شما دیدید در بازی با تراکتور که توپ های ما به گل تبدیل شد و چه نتیجه ای گرفتیم!

وی افزود: اگر در بازی‌های قبلی نیز بیش‌تر دقت می‌کردیم قطعا نتیجه می‌گرفتیم؛ در واقع یکسری اتفاقات نیز می‌افتد که از کنترل ما خارج است. مثل همان بازی با شمس آذر که پنالتی ما سوخت و متضرر شدیم. ما در دو بازی در حالی که دو هیچ جلو بودیم اما بعد از اینکه پنالتی برای حریف گرفتند و یا بازیکن ما را اخراج کردند، شرایط در ادامه سخت‌تر شد و نتیجه‌ی خوبی رقم نمی‌خورد. در کل تیم ما از نظر فنی عالی است و روند رو به جلویی را طی می‌کند. ما روز به روز بهتر می‌شویم و بازیکنان نیز بهترین عمکلرد خودشان را نشان می‌دهند.

دروازه بان جوان ذوب آهن در مورد استعفای ربیعی و بازگشت او به تیم گفت: رزومه آقای ربیعی مشخص است که چقدر دانش فنی دارند و اصلا نیاز به تعریف ندارند. باشگاه نیز با استعفای ایشان کاملا مخالف بود. مدیران ما می‌دانستند که آقای ربیعی چه مربی ارزشمندی است و تیم ما از نظر فنی مشکلی ندارد و فقط یک برهه بدشانسی را تجربه می‌کردیم.

وی در مورد اینکه پس از استعفای ربیعی شوک مثبتی به ذوب آهن وارد شده، بیان کرد: ما به فال نیک گرفتیم (با خنده). ولی ما با همان تمرکز بازی‌های گذشته مقابل تراکتور قرار گرفتیم و فقط در این بازی دقت بیش‌تری داشتیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

جعفری در مورد اینکه تا پایان فصل می‌تواند به عنوان جایگزین فرعباسی در ترکیب فیکس ذوب آهن قرار گیرد یا خیر گفت: من همیشه آمادگی بازی دارم و هر بازی که در ترکیب قرار می‌گیرم صد در صد توان خود را می‌گذارم. اینکه من بازی کنم یا کس دیگر، بستگی به نظر سرمربی و کادرفنی دارد که من همیشه به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم و در هر صورت بر ای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد. حبیب (فرعباسی) هم که در ملوان است، برای او نیز آرزوی موفقیت دارم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز