خبرگزاری کار ایران

ریکاردو آلوز‌ در موقعیت یورگن لوکادیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۷۸

هافبک پرتغالی تراکتور در شرایطی ایران را ترک کرده که شایعات علیرغم تکذیب چند باره مدیران این‌تیم همچنان درباره او داغ است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنان خارجی با کیفیت و مطرح لیگ برتر فوتبال ایران، ریکاردو آلوز پرتغالی است که فصل گذشته با نظر پاکو خمز جذب این تیم شد و در فصل اول حضورش در فوتبال ایران عنوان بهترین پاسور لیگ را به خودش اختصاص داد و پیشنهادات خوبی هم از سپاهان و سرخابی‌ها داشت که البته باشگاه تراکتور با تمدید قراردادش به موقع مانع جدایی او در فصل گذشته شد.

این بازیکن روز یکشنبه ایران را به مقصد استانبول ترک کرد تا با توجه به جدایی پاکو خمز از جمع تی‌تی‌ها شایعه جدایی هافبک پرتغالی تراکتور نیز مطرح شود چرا که او به واسطه این مربی به ایران آمده بود و احتمال دارد بدون حضور او مایل به ادامه همکاری با تراکتوری‌ها نباشد.

در شرایطی که باشگاه تراکتور چند بار شایعات مبنی بر عدم بازگشت او به ایران را تکذیب کرده است ولی موارد مشابه گذشته نشان می‌دهد خیلی نمی‌توان به این تکذیبیه ها اعتنا کرد و تا زمانی که آلوز را مجدداً در ایران نبینیم این شایعات نزدیک به واقعیت در نظر گرفته می‌شوند.

مشابه این مورد را در خصوص لوکادیا و ارتباطش با باشگاه پرسپولیس دیدیم که با وجود تکذیبیه‌های فراوان او دیگر هرگز به ایران باز نگشت و حالا ممکن است مهندس خط میانی تراکتوری‌ها هم دیگر تصمیم به بازگشت نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز