خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

العین و الهلال؛ تقابل دو ابر قدرت در مسیر فینال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۶۷

العین برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود روز گذشته مقابل یکدیگر قرار گیرند اکنون با تعویق 24 ساعته، امروز تقابل خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، این دومین تیم لیگ حرفه ای عربستان خواهد بود که العین در مرحله حذفی این رقابت ها پس از گذشتن از یک تیم دیگر برای صعود به این دور با آن روبرو می شود.

العین، قهرمان چهارده دوره لیگ برتر امارات، قصد دارد برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان قاره شود. از زمان پیروزی خود در سال 2003، Bosses تنها دو بار در سال های 2005 و 2016 به فینال ها رسیده اند.

العین مراحل گروهی را پشت سر گذاشت و با 15 امتیاز از 18 امتیاز ممکن در گروه A صدرنشین شد. این دیدار باعث شد تا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم سوپرلیگ ازبکستان نسف قرار بگیرد.

پس از یک بازی بدون گل، العین در بازی برگشت با نتیجه 2-1 در خانه پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. آنها در آنجا با تیم لیگ برتر عربستان سعودی النصر روبرو شدند که در ضربات پنالتی پس از تساوی 4-4 در مجموع آنها را شکست دادند.

دیدار روز سه شنبه سیزدهمین دیدار العین مقابل الهلال خواهد بود که تمامی دیدارهای قبلی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است. آخرین دیدار آنها در سال 2019 بود، جایی که تیم اماراتی در مجموع 3-0 در مرحله گروهی شکست خورد.

العینی ها رکورد قوی مقابل الهلال در ورزشگاه هزا بن زاید دارند، چهار برد، یک تساوی و تنها یک باخت از شش بازی خانگی خود مقابل آنها.

با این حال، فرم اخیر آنها نگران کننده است، زیرا آنها در هیچ یک از چهار مسابقه اخیر خود در تمام رقابت ها پیروز نشده اند، دو تساوی و دو باخت. این شامل شکست 2-1 مقابل الاتحاد کلبا می شود که آنها را از جام ریاست جمهوری امارات در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد.

الهلال با قهرمانی در سوپرکاپ عربستان در پنجشنبه گذشته به این دیدار می آید. موج های آبی با پیروزی مقتدرانه 4-1 مقابل الاتحاد در ابوظبی عنوان قهرمانی را قطعی کردند.

مالکوم مهاجم برزیلی با 2 گل ستاره این مسابقه بود و سالم الدوسری و ناصر الدوسری نیز در جدول گلزنی قرار گرفتند.

شاگردان خورخه ژسوس در این فصل برای یک چهارگانه قابل توجه در مسیر هستند. آنها در موقعیت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر عربستان قرار دارند و با 12 امتیاز برتری نسبت به النصر در 7 بازی باقی مانده هستند. آنها همچنین در نیمه نهایی جام پادشاهی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

الهلال در حال حاضر با پیروزی در 34 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، روند پیروزی‌های بی‌سابقه‌ای در فوتبال جهان دارد. موج های آبی در لیگ قهرمانان آسیا نیز شکست نخورده اند و در تمام بازی ها به جز تساوی 1-1 در روز اول مقابل تیم ناوبهور ازبکستان پیروز شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز