خبرگزاری کار ایران

مربی آلومینیوم: گرفتن حتی یک امتیاز در اصفهان کار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۱۲

مربی تیم آلومینیوم می‌گوید این تیم چالش های سختی را تجربه کرده و با درایت مجتبی حسینی توانسته از آن‌ها عبور کند.

به گزارش ایلنا، مجید محافظت‌کار، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و روند مثبتی را طی می کنیم‌ و آمادگی کاملی برای ارائه بازی خوب و باکیفیت مقابل ذوب‌آهن داریم. ابتدای فصل اتفافاتی را با درایت خوب حسینی پشت سر گذاشتیم. بازیکن از دست دادیم، در حالی که محدودیت بازیکن بزرگسالان هم داشتیم، پنجره تیم بسته بود و البته چند بازیکن خوب تیم نیز دچار مصدومیت های شدیدی شدند. 

وی افزود: معتقدم هر تیمی می توانست با هر کدام از این موضوعات با چالش روبرو شده و زمین می‌خورد؛ اما ما در مجموعه آلومینیوم به خوبی از این‌ چالش‌ها گذشتیم.

مربی با بیان اینکه در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه های شدیدی خورده که در نتایج بسیار موثر بود، خاطرنشان کرد: به هرجهت اشتباهات داوری وجود دارد، اما ما وظیفه داریم به قانون احترام بگذاریم، اما نکته مهم این است که قوانین به طور یکسان اجرا شود. اگر سرمربی یک تیم به خاطر یک مصاحبه محروم می‌شود، باید برای همه تیم‌ها چنین محرومیت اعمال شود، این یکسان نبودن در اجرا قوانین ما را اذیت می کند.

مربی آلومینوم درباره غایبان اینم تیم مقابل ذوب آهن گفت: محروم و مصدومی نداریم.

محافظت کار در پایان بیان کرد: در هیچ بازی برای حداقل امتیاز به میدان نرفتیم، گرفتن حتی یک امتیاز در اصفهان کار بزرگی است، قطعا به میزان کیفیت بازی که انجام داده ایم امتیاز نگرفته ایم. امیدوارم بازی فردا سرشار از جذابیت‌های فوتبالی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز