خبرگزاری کار ایران

آلونسو: منتظر جشن بزرگ خود هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۱۷

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تایید کرد که تیمش به هیچ عنوان نمی‌خواهد شکست بخورد.

به گزارش ، بایرلورکوزن در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا امشب به مصاف دورتموند رفت و در بازی خارج از خانه به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

لورکوزن با گل نیکلاس فولکروگ از حریفش عقب افتاده بود که گل دقیقه 90+7 یوسیپ استانیشیچ آن‌ها را از شکست نجات داد تا قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.

ژابی آلونسو از عملکرد تیمش خوشحال بود و به نظر او، روحیه بالا موفق شد که این گل را جبران کرده و به تساوی برسند.

 

 

ژابی آلونسو بعد از بازی گفت: "من انگیزه زیادی برای بازی در ورزشگاه دورتموند داشتم. می‌خواستیم امروز دوباره با قدرت و ذهنیت خوب بازی کنیم. گل آن‌ها دردناک بود اما به راه خود ادامه دادیم و از واکنشمان به گل خوشحالم."

جشن قهرمانی؟

ما همچنان منتظر جشن بزرگ خود هستیم. حالا کمی ریکاوری می‌کنیم و سپس به خوبی برای بازی اشتوتگارت آماده می‌شویم، بازی بسیار هیجان انگیزی خواهد بود، اشتوتگارت خوب بازی می‌کند و بسیار قوی‌تر خواهد بود.

گل تساوی دیرهنگام؟

ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم. این گل بسیار احساسی بود، جشن گرفتن با هواداران بسیار زیبا بود، این گل برای همه ما معنی زیادی داشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز