خبرگزاری کار ایران

تیراندازی معلولان جهان – آلمان؛

پایان کار تیراندازان معلول ایران در مسابقات جهانی با ۳ مدال

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۷۲

کاروان جانبازان و معلولان ایران در رشته تیراندازی با سه مدال خوشرنگ به کار خود در رقابت‌های جهانی معلولان در آلمان پایان داد.

کاروان جانبازان و معلولان ایران در رشته تیراندازی با دو نشان طلا و یک نقره به کار خود در رقابت‌های جهانی معلولان در آلمان پایان داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های قهرمانی تیراندازی معلولان جهان در آلمان، مهدی زمانی، ملی پوش جانباز ایران پس از پشت سر گذاشتن پنج مرحله به عنوان قهرمانی جهان در ماده تپانچه اهداف در حال سقوط دست یافت. پس از زمانی، نمایندگان کشور میزبان، آلمان و اوکراین به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این و در نخستین روز رقابت ها، ساره جوانمردی، بانوی ملی پوش ایران مدال طلای تپانچه بادی رشته P۲ را بر گردن آویخت و تیم بانوان ایران در همین رشته در جایگاه دوم ایستاد.

تیم ملی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، الناز عونی، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری نیا و مجید فلاح اردشیر و با هدایت حسین امیری، سرمربی تیم ملی، در رقابت های جهانی حضور یافته بود.

رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۶۸ شرکت کننده از ۵۳ کشور جهان از ۲۹ تیر آغاز شده و تا پنجم مرداد در جریان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز