خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

سولماز عباسی: برای نقره جنگیدم اما برنز شد / کم نگذاشتم، حریفانم قوی بودند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۷۳

خیلی خوشحالم که دومین مدال را هم گرفتم. البته تا چند متر آخر دوم بودم اما حریف هنک کنگی خیلی قوی بود و مرا گرفت. با این حال ناراحت نیستم.

دارنده دو مدال برنز رشته قایقرانی بازی های آسیایی اینچئون گفت: برای کسب مدال نقره جنگیدم ولی قسمت بود که به مدال برنز برسم.

به گزارش ایلنا، سولماز عباسی که در رویینگ تک نفره زنان به مدال برنز رسید، تاکید کرد که او همه توانش را گذاشته و زورش به دو رقیب کره ای و هنگ کنگی نرسیده است.

این ملی پوش قایقرانی که دیروز هم در چهار نفره به مدال برنز رسید، بعد از پایان رقابت امروز و کسب مدال برنز گفت: رقابت خوبی بود. خیلی خوشحالم که دومین مدال را هم گرفتم. البته تا چند متر آخر دوم بودم اما حریف هنک کنگی خیلی قوی بود و مرا گرفت. با این حال ناراحت نیستم. من به این موضوع فکر می کنم که همه توانم را گذاشته ام و این مدال برای خودم بسیار ارزشمند است.

او ادامه داد: البته من هم دوست دارم مدال بهتری بگیرم و این مستلزم این است که فاصله مان را با کشورهای شرق آسیا و رقبای اصلی مان کم کنیم.

عباسی در رابطه با پیشقراول بودن بانوان در تعداد مدال های کاروان با خنده گفت: خانم ها همیشه جلو هستند. خوشحالم که الان فضایی فراهم شده که این موضوع دیده می شود. به هر حال من امیدوارم این مدال ها و موفقیت ها در حوزه بانوان به توجه بیشتر به ورزش بانوان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز