خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

سوشا و اومانیا ۲ امتیاز از پرسپولیس گرفتند / سرخپوشان در حسرت پنالتی اومانیا

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۶۷

تیم فوتبال پرسپولیس که انتظار می رفت با یک پیروزی آسان گام به شهرآورد پایتخت بگذارد، روی اشتباهات سوشا مکانی و پنالتی اومانیا پیروزی را با تساوی عوض کرد تا ۲ امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهد.

تیم فوتبال پرسپولیس که انتظار می رفت با یک پیروزی آسان گام به شهرآورد پایتخت بگذارد، پیروزی را با تساوی عوض کرد تا ۲ امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز اول از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز به پایان رسید. این مسابقه درحالی با تساوی همراه شد که تیم فوتبال پرسپولیس برد ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد. پرسپولیس در دقایق پایانی هم از روی نقطه پنالتی این فرصت را داشت تا سه امتیاز این بازی را کسب کند اما تیردروازه مانع گلزنی اومانا شد.

در این بازی که با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد، محسن بنگر(۸) و مهدی طارمی(۲۹) برای پرسپولیس و مگنو باتیستا(۳۸ - پنالتی) و میلاد جهانی(۷۲) برای گسترش فولاد گل زدند. اومانا از تیم پرسپولیس هم تنها بازیکن اخطاری این بازی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، میثم حسینی(۶۴ - حمید علی عسگری)، مهدی جعفرپور، محمد نوری، رضا حقیقی(۵۵ - پیام صادقیان)، امید عالیشاه(۸۲ - شهاب زاهدی)، مهدی طارمی و هادی نوروزی به میدان آمد. گسترش فولاد تبریز هم از رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، محمود خمیسی، حمید جوکار، امید نظامی‌پور، میثم نقی‌زاده، مگنو باتیستا، رسول پیرزاد(۵۹ - مهرداد بایرامی)، جابر انصاری، میلاد جهانی و محمد امین درویشی در ترکیب تیمش استفاده کرد.

نیمه نخست با برتری محسوس پرسپولیس آغاز شد و درنهایت این تیم خیلی زود و روی ارسال هادی نوروزی و ضربه محسن بنگر به گل نخست رسید. ۲۱ دقیقه بعد سرخپوشان روی اشتباه مدافعان گسترش در گرفتن آفساید به گل دوم رسیدند. در این صحنه پاس در عمق هادی نوروزی به مهدی طارمی رسید که این بازیکن هم با یک ضربه دقیق دروازه حریف تبریزی را باز کرد.

پس از این گل سرخپوشان تاحدودی عقب رفتند و همین موضوع و حرکات ترکیبی خوب بازیکنان گسترش باعثشد این تیم چند موقعیت گل را روی دروازه سرخپوشان ایجاد کند. در یکی از این صحنه‌ها رضا حقیقی دچار اشتباه شد و بازیکن گسترش را با خطا متوقف کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. باتیستا هم پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، یکی از دو گل خورده تیمش را جبران کرد.

در دقایق پایانی این نیمه هم دو تیم حملاتی روی دروازه همدیگر داشتند اما از آنها نتیجه‌ای نگرفتند تا در نهایت این نیمه با برتری شاگردان حمید درخشان به پایان برسد.

در نیمه دوم درخشان، علی عسگر و پیام صادقیان را به میدان فرستاد ولی گل دقیقه ۵۹ بایرامی که روی اشتباه سوشا مکانی رقم خورد معادلات را تغییر داد. پرسپولیس بعد از این گل تحت تاثیر بازی حریف بود و کمتر توانست از خط دفاعی متراکم تبریزی ها عبور کند.

در دقیقه ۸۵ داور خطای دروازه بان گسترش را روی طارمی ضربه پنالتی اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان گسترش همراه شد. از تیم پرسپولیس درخشان اومانا را برای زدن این ضربه انتخاب کرد اما ضربه اومانا به تیر افقی دروازه گسترش خورد تا سه امتیاز حساس این دیدار برای سرخپوشان از دست برود.

در نهایت پرسپولیس بازی ۲ بر صفر برده را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد تا ۱۹ امتیازی شود و قبل از دیدارهای روز جمعه در رده هشتم جدول باقی بماند و گسترش فولاد هم با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز