خبرگزاری کار ایران

عضو سابق مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی:

سرپرست فدراسیون نمی تواند کاندیدای ریاست باشد / این رویه دور از عدالت و دموکراسی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۳۰

تغییراتی که اخیرا در آیین‌نامه صلاحیت نامزدهای انتخابات صورت گرفته به هیچ وجه قابل قبول نیست. از سوی دیگر افراد بازنشسته و کارمند دولت نیز نباید در فدراسیون‌های ورزشی حقوق بگیرند.

عضو سابق مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سرپرست فدراسیون نمی‌تواند همزمان کاندیدای ریاست آن باشد.

حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: چندی پیش از سوی وزارت ورزش فردی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد که قرار است انتخابات این مجمع را برگزار کند.

وی با اشاره به این که قطعا حضور فردی که برگزاری انتخابات را بر عهده دارد در میان نامزدهای ریاست به صلاح نیست، افزود: نامزدی سرپرست فدراسیون برای ریاست آن دور از دموکراسی و عدالت است چرا که این فرد می‌تواند در روند انتخابات دخل و تصرف به نفع خود داشته باشد.

عضو سابق مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر این که هدف وزارت ورزش و شخص وزیر از انتخاب افرادی در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی به عنوان سرپرست با هدف عدم تضییع حق نامزدهای انتخابات است، تصریح کرد: مشابه این امر را در فدراسیون بدنسازی شاهد بودیم که سرپرست تعیین شده بدون این که نامزد انتخابات باشد، انتخابات مجمع را به خوبی برگزار کرد.

وی در پایان از مسئولان وزارت ورزش خواست این امر را تبدیل به دستورالعملی واحد برای تمامی فدراسیون‌های ورزشی کنند و در عین حال تاکید کرد: تغییراتی که اخیرا در آیین‌نامه صلاحیت نامزدهای انتخابات صورت گرفته به هیچ وجه قابل قبول نیست. از سوی دیگر افراد بازنشسته و کارمند دولت نیز نباید در فدراسیون‌های ورزشی حقوق بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز