خبرگزاری کار ایران

مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر - آبادان؛

احسان حیدری نژاد قهرمان اسنوکر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۳۹

دهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر ۱۶ آّبان ماه با حضور ۵۳ ورزشکار به میزبانی استان خوزستان(آبادان) آغاز شد و روز گذشته با معرفی قهرمان به پایان رسید.

فینال دهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر با قهرمانی احسان حیدری نژاد به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، فینال دهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر به میزبانی شهر آبادان برگزار شد و طی آن احسان حیدری نژاد با نتیجه ۵ بر ۱ در مقابل علیرضا خداپرست به پیروزی رسید و مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

به این ترتیب احسان حیدری نژاد اول، علیرضا خداپرست دوم و احمد مزاهدی و حامد ذره دوست به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.

لازم به ذکر است اسماعیل خادمی، نوید نویدیان، حسن اسماعیل زاده(مدرک بین المللی) محمد عقیل مرشدی، کورش حسین زاده(مدرک درجه یک) عماد شقاقی، مجید شیرین کار، وسهراب منصوری(مدرک درجه دو) در این دوره از رقابت ها به عنوان داور شرکت داشتند.

فرهاد قشقایی به عنوان سرداور، بیژن امجدی نماینده کمیته فنی، امید درنشان مسئول IT و محسن مشیری به عنوان ناظر و مسئول برگزاری دهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر حضور داشتند.

دهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر ۱۶ آّبان ماه با حضور ۵۳ ورزشکار به میزبانی استان خوزستان(آبادان) آغاز شد و دیروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه با معرفی قهرمان به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز