خبرگزاری کار ایران

سفر رئیس‌فدراسیون‌جهانی به ایران؛

پورعلی‌فرد: مصر با ۲ تیم شرکت نمی‌کرد، قهرمان‌جهان می‌شدیم / میزبان‌جهانی ۲۰۱۶ هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۶۱

ما به دو دلیل اصلی نتوانستیم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم. اول این که، بعد مسافت روی شرایط جسمی بچه ها تاثیر گذاشته بود. ثانیا این که مصر با دو تیم در این مسابقات حضور یافته بود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اگر مصری ها با دو تیم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نمی کردند، عنوان قهرمانی به تیم ایران می رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شصت و هشتمین دوره رقابت های پرورش اندام جهان، هفته گذشته در شهر برازیلیا پایتخت برزیل برگزار شد که در پایان، تیم ایران عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

ناصر پورعلی فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد مسابقات جهانی برزیل خاطر نشان کرد: رقابت های خوبی را شاهد بودیم. در این مسابقات، ۵۷ تیم حضور داشتند که با بهترین نفرات خود در بازی ها شرکت کردند.

وی در خصوص کسب مقام نایب قهرمانی جهان توسط تیم کشورمان افزود: ما به دو دلیل اصلی نتوانستیم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم. اول این که، بعد مسافت روی شرایط جسمی بچه ها تاثیر گذاشته بود. ثانیا و مهم تر این که، مصر با دو تیم در این مسابقات حضور یافته بود که اگر این اتفاق نمی افتاد، بدون شک، تیم ایران قهرمان جهان می شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان ادامه داد: یک سری حوادثدیگر هم باعثشد نتوانیم روی سکوی قهرمانی جهان قرار بگیریم. مثلا، ورزشکار وزن ۱۰۰ کیلوی ما بیمار شد و علی رغم این که مسابقه خود را برگزار کرد، اما موفق به کسب مدال نشد.

پورعلی فرد در ادامه، به اجلاس فدراسیون جهانی نیز اشاره کرد و گفت: ما پیش از این، پیشنهاد میزبانی مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ را ارائه داده بودیم که در اجلاس اخیر، قرار شد کشور اسپانیا میزبان رقابت های جهانی زنان و مردان و همچنین بادی کلاسیک باشد. به همین جهت، ایران سال ۲۰۱۶ میزبان مسابقات جهانی خواهد بود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان، از سفر رئیس فدراسیون جهانی به کشورمان خبر داد و یادآور شد: " رافائل سانتوزا " رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، بهمن ماه سال جاری به همراه سایر مسئولان فدراسیون جهانی به ایران سفر می کنند. آنها در مدت اقامت خود در ایران، از امکانات کشورمان برای میزبانی مسابقات جهانی بازدید خواهند کرد. ضمن این که به احتمال بسیار زیاد، جلساتی را نیز با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز