خبرگزاری کار ایران

دیگر به نتایج دور رفت فکر نمی کنیم؛

سید عباسی: تیم ها دور برگشت قدرت واقعی خود را نشان می دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۴۳

دور رفت تمام شده است و دیگر نمی توان به آن استناد کرد. ارومیه به دور برگشت فکر می کند و در مسابقات دور برگشت به نتایج دور رفت توجه ای ندارد، زیرا تیم ها قابل پیش بینی نیستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: رقابت های دور برگشت لیگ برتر والیبال بسیار جدی تر خواهد بود و تیم های شرکت کننده قدرت واقعی خود را نشان خواهند داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر سید عباسی در باره دور رفت لیگ برتر والیبال گفت: تیم های شرکت کننده در چند هفته نخست دور رفت به دنبال ایجاد هماهنگی تیمی و تثبیت آمادگی جسمانی بازیکنان خود بودند و در اواخر دور رفت، قدرت واقعی آنان مشخص شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل رقابت های دور برگشت بسیار جدی تر از دور رفت خواهد بود و تیم ها برای صعود به مرحله پلی آف از تمام توان خود استفاده خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه که در دور رفت بدون شکست صدرنشین گروه دوم این رقابت ها شده بود، در ادامه گفت: در لیگ برتر امسال که هفته ای یک مسابقه برگزار شد تیم های شهرستانی ضرر کمتری نسبت به سال گذشته کردند، زیرا هفته ای یک مسابقه برای رفت و آمد و تمرینات مناسب است. در سال گذشته تیم های شهرستانی اکثر با دو پرواز به شهرستانهای دیگر می رفتند و فرصت کافی برای تمرینات و ریکاوری نداشتند.

وی افزود: اما حضور هفت تیم در هر گروه و استراحت یک تیم در هر هفته مناسب نبود. به نظر من لیگ برتر باید با تیم های کمتری برگزار شود اما فدراسیون والیبال هم محدودیت هایی دارد و باید به تقاضا های این رشته ورزشی پاسخ دهد. از سوی دیگر مسابقات نیز باید تا پایان سال به پایان برسد تا بازیکنان ملی پوش از ابتدای سال آینده تمرینات خود را آغاز کنند.

سید عباسی عملکرد تیم های متین ورامین و وزارت دفاع در دور رفت را خوب ارزیابی کرد و گفت: وزارت دفاع در نخستین حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و متین نیز می توانست از این شرایط نیز بهتر باشد.

وی پیش بینی کرد که تیم های آلومینیوم المهدی و بانک کشاورزی در دور برگشت عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دور رفت داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره اقتدار این تیم در دور رفت گفت: دور رفت تمام شده است و دیگر نمی توان به آن استناد کرد. ارومیه به دور برگشت فکر می کند و در مسابقات دور برگشت به نتایج دور رفت توجه ای ندارد، زیرا تیم ها قابل پیش بینی نیستند.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از چهارشنبه دهم دی ماه آغاز می شود و تا چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا در نهایت هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز