خبرگزاری کار ایران

از رد درخواست علی دایی بی‌اطلاعم؛

معینی: کفاشیان باید تصمیم‌نهایی را در مورد کی‌روش بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۱۰

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال معتقد است تصمیم‌گیرنده نهایی درباره سرنوشت کی‌روش، علی کفاشیان است.

فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه علی دایی پیشنهاد حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال را رد کرده، بیان داشت: در جلسه کمیته‌فنی برای حضور افرادی مختلفی از اهالی فوتبال در این کمیته پیشنهاد می‌شود اما اینکه مرتضی محصص به علی دایی برای حضور در این کمیته پیشنهاد داده یا نه را من اطلاعی ندارم ولی در جلساتی که داریم حضور افرادی مختلفی در کمیته فنی مطرح می‌شود که علی دایی هم جز آنها است.

وی ادامه داد: تا آنجا که یادم هست جمع‌بندی صددرصدی روی فرد خاصی برای حضور در کمیته‌فنی انجام نشده بود اما ممکن است محصص خود شخصاٌ با علی دایی صحبت کرده باشند. الان هم می‌توانم بگویم حضور افراد دیگری در کمیته‌فنی مطرح شده ولی اینکه طرف مقابل نیز تمایل داشته باشد به عضویت کمیته فنی دربیاید هم بسیار حائز اهمیت است. کسی که می‌خواهد به کمیته فنی بیاید باید انگیزه لازم برای حضور در این کمیته را داشته باشد.

این عضو کمیته‌فنی فدراسیون‌فوتبال درباره احتمال حضور کارلوس‌ کی‌روش در رأس کادر فنی تیم کوئیز پارک‌رنجرز انگلیس بیان داشت: کی‌روش با فدراسیون‌فوتبال قرارداد دارد اما من هم شنیده‌ام چنین پیشنهادی به او ارائه شده ولی تصمیم‌نهایی در این مورد را کفاشیان می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز