خبرگزاری کار ایران

آیان در حمایت از رضازاده اشتباه کرده؛

گودرزی: استقلال و پرسپولیس تاکنون خریدار نداشتند/ باید شرایط تشویقی ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۲۹

وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تا این لحظه خریداری برای این 2 باشگاه پیدا نشده و در صورت ادامه این روند باید برای علاقه‌مندان شرایط انگیزشی و تشویقی مناسبی در نظر بگیریم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی که در حاشیه نخستین نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره اینکه اگر خریداری برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پا پیش نگذارد چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد باید مکانیزم‌های دیگری پیش‌بینی شود تا بخش خصوصی به این نتیجه برسد که می‌تواند به این مسئله ورود کند. بخش‌خصوصی برای ورود به این کار نیاز به مشوق‌هایی دارد و اگر به سود آنها نباشد قطعا برای خرید این دو باشگاه اقدام نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد تغییرات در قوانین خرید این 2 باشگاه در اختیار ما نیست و دوستان در سازمان خصوصی‌سازی این مسایل را مشخص می‌کنند. پیشنهاد ما این است که تشویق‌ها به نحوی تغییر کند که علاقه‌مندان ورود کنند.تا این لحظه خریداری برای این 2 باشگاه پیدا نشده و اگر نشود به همین شیوه ادامه می‌دهیم.

گودرزی درباره تامین‌منابع‌مالی از طریق بخش‌خصوصی گفت: بخشی به نام بازاریابی در فدراسیون‌ها و وزارت‌ورزش فعال می‌شود تا نسبت به تجمیع و متمرکز کردن حامیان‌مالی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی درباره عدم استقبال حامیان مالی از ورزش اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون‌ها به اعتبارات دولتی وابسته هستند که این اتفاق درستی نیست زیرا بودجه ما محدود است. عدم آموزش مناسب و نداشتن فعالیت‌های جمعی دلیل این وابستگی است و قطعا تجربه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال گذشته و حمایت اسپانسر ها از برند این دو باشگاه نشان داد می‌تواند به بودجه دولت وابسته نبود.

وی در رابطه با اینکه رئیس فدراسیون‌فوتبال اعلام کرده وزارت‌ورزش از او خوشش نمی‌آید، اظهار کرد: این مربوط به حامیان‌مالی نیست که بخواهم جواب دهم. صحبت‌های کفاشیان را هم نخواندم بخواهم اظهارنظر کنم. در رابطه با تغییر زمان مجمع عمومی فدراسیون‌فوتبال ما زمان را مشخص نکرده‌ایم که بخواهیم تغییر دهیم و در این رابطه خود مجمع می‌تواند تصمیم گیری کند.

گودرزی درباره انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کردم و کسانی که مجاز باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و در غیر این صورت مانع از حضور افراد غیر مجاز خواهیم شد.

وی با انتقاد از حمایت رئیس فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری از رضازاده، اظهار کرد: آیان در حمایت از رضازاده اشتباه کرده و ما هم به او تذکر دادیم که اگر دخالت‌ها ادامه داشته باشد از او شکایت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز