خبرگزاری کار ایران

با وعده پرداخت۴۰درصد از مطالبات؛

شاگردان مکوندی پا به توپ شدند/پایان موقت اعتصاب نفتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۸۵

تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که از چند روز پیش به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود، از عصر امروز از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحران‌مالی در ماه‌های اخیر تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان را تعطیل کرد و شاگردان بهروز مکوندی حاضر نبودند بدون پرداخت مطالبات‌شان تمرین کنند.

این اتفاقات باعث شد تا دیروز جلسه‌ای در اهواز با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه و نماینده اهواز در مجلس و نمایندگان بازیکنان برگزار شود.

در این جلسه رضا محمدی، محمود تیغ‌نورد، حمید بوحمدان و حمزه حدادی به عنوان نماینده بازیکنان حضور داشتند و در مورد مشکلات تیم توضیحاتی ارائه کردند.

اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان‌مجلس در این جلسه تمام و کمالی حق را به بازیکنان دادند اما اعلام کردند فعلاً پول ندارند تا به تیم تزریق کنند.

نمایندگان بازیکنان نفت هم بر مواضع قبلی خود مبنی بر تعطیلی تمرینات پافشاری کردند و در نهایت قرار شد20درصد از قرارداد آنها تا قبل از بازی با استقلال و 20درصد دیگر هم تا پایان اسفندماه به بازیکنان پرداخت شود.

نماینده‌های بازیکنان نفت این بار را هم به احترام مکوندی و رضائیان قبول کردند در تمرینات شرکت کنند و از عصر امروز تمرینات این تیم برای بازی با استقلال پیگیری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز