خبرگزاری کار ایران

همه از من انتظار قهرمانی دارند؛

شمسایی: 2 بازی سرنوشت ساز برای کسب قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۰۹

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: پیروزی ارزشمندی مقابل فرش آرا به دست آوردیم اما هنوز خود را قهرمان لیگ برتر فوتسال نمی دانیم.

وحید شمسایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پیروزی تیم تاسیسات دریایی مقابل فرش آرا گفت: ما تا اینجا کار هم گام بلندی را برداشتیم چرا که تیم ما برای قهرمانی بسته نشده بود.

وی اضافه کرد: دو بازی سرنوشت ساز با مس سنگون که خود مدعی قهرمانی است و همچنین تیم منصوری که همیشه بازی سختی را مقابل این تیم داریم خواهیم داشت و باید ببینیم خدا چه سرنوشتی را برای ما رقم خواهد زد ، اما آنچه حایز اهمیت است ما با توان قوا بازی خواهیم کرد .

شمسایی تاکیدکرد : ما اگر تمام بازیکنان خود را در اختیار داشتیم و  جزو چهار تیم بالای جدول قرار می گرفتیم برای ما موفقیت محسوب می شد الان که در هر بازی میانگین سه چهار بازیکن خود را در اختیار  نداریم، دو بازیکن مصدوم هستند و یک بازیکن هم به علت دریافت کارت و مشکلات نمی توانند تیم را همراهی کنند.  به همین دلیل کارسختی را پیش رو داریم.

شمسایی در خصوص این که انتظارات از تاسیسات بالا رفته تصریح کرد: یک  مساله ای که برای خود من وجود دارد در همان دوران بازیگری در هر مسابقه یا تورنمنتی که شرکت می کردم دوست داشتم بهترین بازیکن زمین و آقای گل شناخته شوم. این موضوع در زمان مربی گری هم اتفاق افتاد و من در سال اول مربیگری هم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردم و در سال دوم نیز در کورس قهرمانی هستیم. در کل اگر حتی هدایت یک تیم انتهای جدولی را در دست بگیرم هم همه از من انتظار قهرمانی دارند.

شمسایی در خصوص اینکه از قول وی گفته شده بود قصد دارد تا 80 سالگی  فوتسال بازی کند گفت: این اظهارات من به خاطر این نبود که در کشورمان پتانسیل فوتسال کم است بلکه این توانایی را در خودم دیدم و اعلام کردم با این شرایط می توانم تا 80 سالگی بازی کنم. امسال از خودم راضی بودم.

شمسایی در پایان با اشاره به  شعار هواداران مشهدی علیه مصطفی طیبی سرمربی فرش ارا آن هم به دلیل اینکه قبل از شروع بازی به سوی شمسایی رفته بود اظهار  داشت : وقتی این اتفاق افتاد ناراحت شدم. طبیی جزو 10 بازیکن برتر تیم ملی در جام جهانی بود و اگر امثال او یا علی بی غم در مشهد به سراغ من می آیند مرام و معرفت خودشان را نشان می دهند. طیبی جزو افتخارات فوتسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز