خبرگزاری کار ایران

بازیکن نباید دنبال قانون گریزی باشد؛

ابن‌قاسم: قاضی پشیمان بود و عذرخواهی کرد/ تاکید اسکوچیچ رفتار حرفه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۲۷

سرپرست تیم فوتبال تیم خوزستان تاکید کرد که محمد قاضی بعد از عذرخواهی از بازیکنان وکادر فنی به تمرینات تیم بازگشت.

محمدحسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بازگشت محمد قاضی به تمرینات که از سوی اسکوچیچ اخراج شده بود، گفت: قاضی از کار خود برای سرپیچی از دستور سرمربی پشیمان بود و به تبع آن مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان در مسابقه نخست در لیگ‌قهرمانان مقابل السد قطر بازی قابل‌قبولی انجام دادند، گرچه نتیجه مساوی شد اما به نظرم توانایی صعود را داریم.بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و مقابل السد موقعیت‌های زیادی داشتند.اما در نهایت بازی مساوی شد.

سرپرست تیم فوتبال خوزستان درباره سخت‌گیری‌های اسکوچیچ در جریان تمرینات بیان داشت: اسکوچیچ تاکید بر اجرای قوانین حرفه‌ای دارد اما متاسفانه ما عادت نکردیم براساس قوانین حرفه‌ای کار کنیم و بیشتر دنبال قانون‌گریزی هستیم. شما راهنمایی و رانندگی ما را ببینید. رانندگان ما در حین رانندگی خیلی کم قوانین را رعایت کرده و به راحتی قانون‌شکنی می‌کنند اما در همین تیم السد آقای‌گل سابق بوندس‌لیگا روی نمیکت می‌نشیند اما اعتراض نمی‌کند .

ابن‌قاسم درباره اینکه برخی بازیکنان فولاد کارت معافیت‌شان باطل شد و به تیم‌های نظامی پیوستند، گفت: این شرایط مشکلاتی را به وجود آورد اما دست‌مان را روی زانو خود گرفتیم و به حرکت‌مان ادامه دادیم و خوشبختانه موفق هم عمل کردیم. الحمدالله بختیاری رحمانی تمرینات خود را با تیم آغاز کرده و در صورت صلاحدید کادر فنی در لیگ قهرمان آسیا به میدان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز