خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

مصاف انتقامی پرسپولیس و فولاد با نمایندگان ازبکستان/منصوریان و تونی در اندیشه جبران

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۴۹

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از فردا سه شنبه پیگیری می شود و نمایندگان کشورمان در دیدارهایی حساس و تعیین کننده به مصاف نمایندگان ازبکستان و امارات خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس پرچمدار فوتبال باشگاهی ایران که در هفته نخست با برتری قاطع 3 بر صفر  لخویای قط را درهم کوبید و گام نخست را مقتدرانه برداشت، فردا به عنوان اولین نماینده ایران به مصاف بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

سرخپوشان پایتخت که با تمام حواشی پیرامون تغییرات مدیریتی و فنی خود تنها تیم ایرانی بود که در هفته نخست به پیروزی رسید این هفته میهمان بنیادکار ازبکستان است و به عنوان سومین نماینده ایران باید در سرمای کشنده تاشکند از اعتبار فوتبال باشگاهی ایران دفاع کند. اعتباری که با دو شکست نفت و تراکتورسازی تبریز در رویارویی با نمایندگان ازبک تاحدودی خدشه دار شده است .

پرسپولیس درخشان که در دیدار با لخویا نمایشی دیدنی ارایه کردند در این دیدار هرچند حریفی قدرتمند را در پیش دارند ولی انگیزه های بسیاری خواهند داشت تا انتقام دو نماینده دیگر ایران را از ازبک ها بگیرند بویژه این که سرمربی پرسپولیس عنوان کرده حتی برای تساوی هم به تاشکند نمی رود.

بنیادکار در فصل گذشته لیگ ازبکستان به غیر از سه تساوی، در سایر مسابقات خود به پیروزی رسید و بدون شکست و با اقتدار قهرمان شد. این تیم در هفته نخست رقابت ها در عربستان به تساوی با ارزش 1 -1 مقابل النصر دست یافت.

مصاف بنیادکار و پرسپولیس شاید یکی از حساس ترین دیدارهای گروه اول باشد؛ جایی که همه می خواهند ببینند پرسپولیس متحول شده در این دیدار بیرون از خانه چه عملکردی خواهد داشت.

از سوی دیگر نفت صدرنشین کنونی لیگ برتر ایران که در هفته گذشته مقابل تیم 10 نفره پاختاکور شکست خورد، این هفته در  ورزشگاه آزادی با تیم قدرتمند العین امارات روبرو می‌شود. مصافی حیثیتی و حساس برای علیرضا منصوریان که بسیاری اعتقاد دارند او تجربه لازم برای میدان بزرگی چون لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

علی مخبوت، آساموآ ژیان و عمر عبدالرحمان مثلث هجومی این تیم اماراتی را تشکیل می‌دهند که می توانند برای هر تیمی در آسیا خطرناک باشند. العین در هفته اول در خانه خود با الشباب عربستان به تساوی بدون گل رسید و برنده این دیدار می تواند تیم پیروز را امیدوار به صعود نگه دارد همانطور که کست برای هر یک از دو تیم یک شوک بزرگ در هفته های ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

فولاد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران که هفته گذشته در ورزشگاه خانگی خود با تساوی بدون گل مقابل السد قطر متوقف شد، این هفته با تیم نه چندان مطرح لوکوموتیو تاشکند روبرو می شود. لوکوموتیو در هفته اول سه بر یک از میزبان خود الهلال عربستان باخت.

فولاد واسکوچیچ باید با امتیاز ازبکستان را ترک کنند تا موقعیت شان برای صعود به خطر نیفتد. جوانان فولاد مقابل السد قطر هم فوتبال قابل قبولی را ارائه کردند ولی این تیم در زدن ضربات آخر با مشکلاتی روبروست و خط حمله این تیم برخلاف گذشته چندان زهردار نیست . بازگشت بختیار رحمانی کاپیتان خوش نقش فولاد می تواند وزنه روحی خوبی برای سرخپوشان اهوازی باشد تا دیگر نبرد حیثیتی نمایندگان کشورمان را برابر ازبک ها پیروز شوند.

تراکتورسازی دیگر نماینده فوتبال ایران که در هفته اول از نسف قارشی ازبکستان دو بر یک شکست خورد در این هفته با الاهلی امارات روبرو می شود. الاهلی در هفته گذشته در خانه خود با الاهلی عربستان به تساوی پرگل سه بر سه رسید و نشان داد از خط دفاع آسیب پذیری برخوردار است و شاگردان تونی اولیویرا که آغازی ناامید کننده در لیگ قهرمانان آسیا داشتند باید از این دیدار خانگی حداکثر استفاده را برای یک پیروزی قاطع و کسب سه امتیاز ببرند.

تجربه تونی در کنار تیمی که ترکیبی از جوانی و پختگی را در ترکیب خود دارد باید شروع دوباره ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد؛ خواسته ای که تنها خواسته هواداران پرشور و متعصب تبریزی از تیم مورد علاقه شان است.

برنامه کامل مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

گروه A:
سه شنبه 12 اسفند
ساعت 16:30 بنیادکار ازبکستان – پرسپولیس ایران
ساعت 18:45 لخویای قطر – النصر عربستان

 گروه B:
ساعت 18 نفت ایران – العین امارات
ساعت 20:50 الشباب عربستان – پاختاکور ازبکستان

 گروه C:
چهارشنبه 13 اسفند
ساعت 13:30 لوکوموتیو ازبکستان – فولاد ایران
ساعت 19:15 السد قطر – الهلال عربستان

گروه D:
ساعت 16 تراکتورسازی ایران – الاهلی امارات
ساعت 20:45 الاهلی عربستان – نسف قارشی ازبکستان

 گروه E:
سه شنبه 12 اسفند
ساعت 11 شاندونگ لیوننگ تاشیان چین – جونبوک موتورز کره جنوبی
ساعت 13:30 کاشیوا ریسول ژاپن – بکامکس بین دونگ ویتنام

گروه F:
سه شنبه 12 اسفند
ساعت 14 سئونگنام کره جنوبی – گامبا اوزاکای ژاپن
ساعت 15 گوانگژو چین – بوریرام تایلند

گروه G:
چهارشنبه 13 اسفند
ساعت 14 اوراوای ژاپن – بریزبن رور استرالیا
ساعت 15 بیجینگ گوان چین – سوون سامسونگ کره جنوبی

گروه H:
چهارشنبه 13 اسفند
ساعت 12 وسترن سیدنی استرالیا – گوانگژوی چین
ساعت 14 اف سی سئول کره جنوبی – کاشیما آنتلرز ژاپن

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز