خبرگزاری کار ایران

از باخت به پاختاکور درس گرفتیم؛

منصوریان: العین را دست خالی راهی امارات می‌کنیم/ نفت 23 ستاره دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۳۱

سرمربی نفت‌ایران با بیان اینکه شناخت کافی از العین امارات داریم، گفت: بازیکنانم از آمادگی بالایی برخوردارند و برای کسب 3 امتیاز به مصاف حریف خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با العین‌امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در بازی قبلی خوب بودیم اما اشتباه شرح وظایف داشتیم که باید رفع می‌کردیم. بازی اول مقابل پاختاکور آزمون بزرگی برای جوانان ما بود. شاید بعد از 21 بازی باید از این باخت درس بگیریم. ما به بازیکنان یاد داده‌ایم فوتبال 95 دقیقه است. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم.  تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. ما 15 روز است روی حریف کار می‌کنیم. العین قابل‌احترام و جزو تیم‌های قدرتمند امارات محسوب می‌شود.

منصوریان ادامه داد: ما رقابت سختی با العین داریم. آنها برادران عبدالرحمان را در اختیار دارند. با این حال بازیکنان ما هم از آمادگی بالایی برخوردارند و می‌خواهند این 3 امتیاز را کسب کنند. از تماشاگران هم می‌خواهیم مثل بازی قبلی با الجیش بیایند و از ما حمایت کنند. فردا رنگ مهم نیست و همه ما برای نام ایران مبارزه می‌کنیم.باشگاه نفت نگاه جدیدی به لیگ قهرمانان دارد و سعی می‌کنیم هر طور شده العین را دست خالی به امارات بفرستیم.

وی درباره جدایی پورعلی‌گنجی گفت: او هم به اندازه بقیه تلاش کرده بود. ما در خط میانی به اندازه مرتضی بازیکن داریم. تیم ما ستاره ندارد و 23 بازیکن دارد که همه ستاره هستند. جانشین همطراز پورعلی‌گنجی وجود دارد و به اندازه کافی نفر در اختیار داریم. مرتضی هم به اندازه بقیه هافبک‌های ما بازی کرد.

منصوریان درباره شرایط سنی تیمش برای این بازی گفت: کم سن‌ترین بازیکن ما 18 سال دارد. ما باید از بازی قبلی درس بگیریم. می‌دانستیم باشگاه مشکلات‌مالی را حل خواهد کرد. تیم ما از منابع دولتی تغذیه می‌کند و رسیدن پول زمان می‌برد. رقم بازیکنان ما زیاد بالا نیست و با این مبالغ برای خانواده خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. می‌دانیم تمرکز همه مسئولان نفت این است که تیم های تحت پوشش نفت را حمایت مالی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز