خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی رم و یووه؛

«بانوی پیر» به شکار «گرگ‌ها» می‌رود/ فینال سری A در غیاب پیرلو

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۶۸

دیدار یووه و رم امشب در حالی به میزبانی المپیک رم برگزار می‌شود که حضور این دو تیم در رده‌های نخست و دوم جدول سری A این مصاف را بیش از هر زمان دیگری حساس کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار رم و یووه، حکم بازی مرگ و زندگی را برای شاگردان رودی گارسیا دارد. آن‌ها که این فصل تا کنون در ورزشگاه المپیک شکست‌ناپذیر بوده‌اند، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و کاهش فاصله 9 امتیازی با تورینی‌ها، ناگزیر از شکست یووه‌‌‌اند.

رمی‌ها در 2 هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده‌اند. توقف این تیم برابر هلاس ورونا و پارما، عملاً یاران توتی را از کورس قهرمانی عقب انداخت. هواداران رم حالا چشم به کاپیتان کهنه‌کار خود دوخته‌اند تا شاید توتی 38 ساله امشب هم مانند تقابل رم و لاتزیو در دلاکاپیتاله معجزه کند و فرشته نجات رمی‌ها باشد.

«بانوی پیر» به شکار «گرگ‌ها» می‌رود/ فینال سری A در غیاب پیرلو

پوگبا به کجا اشاره می‌کند؟ خروج رم از کورس قهرمانی؟!

مجازات الهی در انتظار گارسیا!

رودی گارسیا، سرمربی رم که بیشتر از هرکسی  می‌داند امشب با یووه‌ای مهارنشدنی روبروست و شاگردانش کار بسیار دشواری پیش‌رو دارند، در نشست رسانه‌ای پیش از این بازی گفت:« به دلیل گناه غرور، مجازات الهی در انتظارم است.» سرمربی رم پس از شکست 3 بر 2 تیم‌اش در تورین و برابر یووه تصریح کرده بود، قهرمان اسکودتو تیمی غیر از رم نیست اما حالا با فاصله‌ای که بین این تیم و یووه در صدر جدول سری A ایجاد شده، گارسیا سعی می‌کند با واقعیت کنار بیاید. البته توتی با کاریزمایی که بین رمی‌ها دارد، یارانش را برای مصاف با بانوی پیر به خوبی تهییج کرده و شاید به نوعی جازدن سرمربی رم را جبران کرده است. او تاکید کرده، مدت‌هاست منتظر یووه و امشب هستیم.

 

توتی و داستان قهرمانی

کوریره دلو اسپورت به نقل از کاپیتان رمی‌ها می‌نویسد:«دوشنبه به مصاف یوونتوس می رویم، دیداری که مدت هاست در انتظار آن بودیم. تا همین چند روز پیش به نظر می رسید نمی شود برای رم در این بازی، شانسی متصور شد. در عوض، ما هم را متقاعد کردیم می توانیم مبارزه کنیم و به رقابت برای کسب جام، معنی دهیم. داستانی که بسته شده بود را دوباره باز کنیم. هفته های گذشته آسان نبودند و ما از اینکه هوادارانمان را نا امید کردیم، عصبانی بودیم. اما مطمئنم این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. رم ترکیب بسیار متحدی دارد و آماده است به هدفش برسد.»

 

غایبان بزرگ

سیدو  دومبیا، غایب بزرگ رم در دیدار امشب است و بی‌تردید شاگردان گارسیا غیبت اورا به خوبی احساس می‌کنند. غیر از دومبیا دومبیا و مایکون، ویکتور ایباربو، کوین استروتمن و لیاندرو کاستان هم قادر به همراهی میزبان در این دیدار نیستند.

در مقابل تورینی‌ها هم بدون پیرلو به دروازه‌های رم رسیده‌اند. او در دیدار برابر دورتموند مصدوم شد تا 20 روز قادر به همراهی یووه نباشد. هرچند پیرلو وزنه‌ای انکارناپذیر در میانه میدان تورینی‌هاست اما شاگردان آلگری بازی بدون او را هم آموخته‌اند.

 البته بهبود مصدومیت پوگبا و ویدال بهترین خبر برای ماکسمیلیانو آلگری، سرمربی یووه بود. او برخلاف گارسیا دستش روی نیمکت باز است و حتی اگر این دو ستاره هم قادر به همراهی سیاه وسفیدپوشان تورین نباشند، روبینیو، پریرا و موراتا ‌آماده هجوم به سنگر رم هستند.

یووه با پیروزی در این دیدار، می‌تواند فراری بزرگ به سوی قهرمانی سری A بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز