خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه کاری سرخپوشان در ازبکستان؛

پرسپولیس امروز در ورزشگاه بنیادکار تمرین می کند/ آخرین تمرین دور از چشم خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۹۳

برنامه کاری تیم فوتبال پرسپولیس از سوی حمید درخشان سرمربی این تیم مشخص و اعلام شد.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه اعلام شده، اعضای تیم پرسپولیس ساعت ۱6 عصر امروز راهی استادیوم ۳۵ هزار نفری بنیاد کار محل برگزاری مسابقه خواهند شد تا  از ساعت ۱۸ تمرین خود را که حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید در زمین اصلی انجام بدهند.

درهای ورزشگاه روی تماشاگران و خبرنگاران فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی باز است.

بازیکنان همچنین شام را ساعت ۲۰ به وقت محلی صرف خواهند کرد و پس از آن تا ساعت ۲۳ در داخل هتل در اختیار خود هستند تا برای خواب به اتاق‌های خود بروند.

برنامه روز بازی هم به این شرح است: صبحانه برای ساعت ۹ صبح اجباری است و همه بازیکنان تا این ساعت باید در رستوران حضور پیدا کنند. جلسه فنی پیش از بازی با بنیادکار هم برای ساعت ۱۳ تعیین شد و بازیکنان ساعت ۱۴ ناهار را طبق برنامه کادر پزشکی در هتل صرف خواهند کرد.

زمان حرکت به سمت ورزشگاه ساعت ۱۴ خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از ساعت ۱۷:۱۰ به وقت محلی برای گرم کردن وارد زمین شوند و ۲۰ دقیقه قبل از شروع بازی زمین مسابقه یاسد خالی از اعضای دو تیم باشد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بنیادکار فردا سه شنبه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز