خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ دبی؛

نفرات برتر اردوی انتخابی تیم ملی شنای آب های آزاد معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۰۰۲

در مسابقه پنج کیلومتر صبح امروز (دوشنبه) انتخابی تیم ملی شنای آب های آزاد در منطقه آزاد کیش، سجاد فرشچی و آرین علیایی به عناوین نفرات اول و دوم دست یافتند.

در مسابقه پنج کیلومتر صبح امروز (دوشنبه) انتخابی تیم ملی آب های آزاد در منطقه آزاد کیش، سجاد فرشچی و آرین علیایی به عناوین نفرات اول و دوم دست یافتند.

به گزارش ایلنا، اردوی انتخابی تیم ملی شنای آب های آزاد برای حضور پر قدرت در مسابقات جایزه بزرگ دبی از یکشنبه (۱۰ اسفند ۱۳۹۳) در منطقه آزاد کیش آغاز شد و تا فردا سه‌شنبه (۱۲اسفند ۱۳۹۳) ادامه دارد. در جریان این اردو صبح امروز (دوشنبه) یک مسابقه انتخابی به مسافت پنج کیلومتر برگزار شد.

در این مسابقه سجاد فرشچی از استان تهران با ثبت زمان ۵۷ دقیقه به عنوان نفر نخست کار خود را به پایان رساند. آرین علیایی شناگر استان فارس هم با پنج صدم ثانیه اختلاف در ۵۷دقیقه و ۰۵صدم ثانیه از خط پایان گذشت تا عنوان نفر دوم را از آن خود کند.

پس از این دو شناگرامیرحسین عباسیان از استان اصفهان قرار گرفت. عباسیان با ثبت زمان ۵۷ دقیقه و ۵۵ثانیه در این مسابقه انتخابی سوم شد.

اردوی کوتاه مدت شناگران با برگزاری یک تمرین دیگر عصر فردا(سه شنبه) به پایان می‌رسد تا ورزشکاران به استان های خود باز گردند.

نفرات برتر مسابقه پنج کیلومتر انتخابی تیم ملی آب های آزاد:

1- سجاد فرشچی از استان تهران- ۰۰,۵۷,۰۰٫۰۰

2- آرین علیایی از استان فارس- ۰۰,۵۷,۰۰٫۰۵

3- امیرحسام عباسیان از اصفهان- ۰۰,۵۷,۱۰٫۰۰

4- سینا رجبی مقدم از گیلان- ۰۰,۵۷,۵۵٫۰۰

5- پیام محمدقریب (شناگر استان میزبان- منطقه آزاد کیش)- ۰۱,۰۰,۰۶,۰۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز