خبرگزاری کار ایران

بازی‌های فکری راندمان کار را بالا می‌برد؛

یاوری: قهرمانی شطرنج آسیا را هم می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۷۳

تیم پتروشیمی بندر امام از جمله تیم‌های با سابقه در شطرنج بانوان‌ است که امسال در هشتمین دوره لیگ‌برتر توانست عنوان قهرمانی را بدون شکست از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در این‌باره به سایت فدراسیون‌شطرنج گفت: بعد از اینکه قرار شد رشته‌های ورزشی بین شرکت‌های مختلف وزارت‌نفت تقسیم شود و هر کدام چند رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند، ما شطرنج را در کنار بسکتبال و پینگ‌پنگ در مجموعه پتروشیمی انتخاب کردیم و خوشبختانه در هر 3 رشته در لیگ‌های حرفه‌ای حضوری موفقیت‌آمیز داشته‌ایم.
 
یاوری افزود: شطرنج را به این دلیل ما علاقه‌مندیم و یکی از پرسابقه‌ترین تیم‌ها هستیم که در 8 دوره گذشته لیگ بانوان موفقیت‌های بزرگی نیز بدست آورده‌ایم که یک ورزش فکری و خلاقانه است.
 
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه شطرنج را یک ورزش مکمل برای مجموعه خانواده پتروشیمی می‌دانیم و بر این باوریم این قهرمانی‌ها می‌تواند زمینه گسترش و توسعه شطرنج در بین کارکنان و خانواده آنها باشد، گفت: یقینا افرادی که شطرنج بازی می‌کنند دارای فکری‌خلاق هستند و ما به این باور رسیده‌ایم که همگانی‌کردن شطرنج در بین خانواده‌های کارکنان و خود پرسنل پتروشیمی به سلامت و راندمان کار آنها کمک شایانی می‌کند.
 
وی همچنین گفت:در ترکیب تیم شطرنج بانوان پتروشیمی بندر امام بازیکنانی نظیر میترا حجازی‌پور، آتوسا پورکاشیان، سارا سادات خادم‌الشریعه و غزل حکیمی‌فر حضور داشتند. پتروشیمی بندر امام، سال‌آینده به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی شهرهای آسیا حضور می‌یابد و به طور یقین، در این جام نیز از مدعیان قهرمانی است.

در هشتمین دوره لیگ‌برتر شطرنج که 7 تیم حضور داشتند پس از پتروشیمی، تیم‌های استقلال و دانشگاه‌آزاد دوم و سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز