خبرگزاری کار ایران

خیلی‌ها برای باشگاه زحمت کشیدند؛

ورمزیار: محبوب‌ترین بازیکن استقلال حق منصوریان بود، نه مجیدی/حاشیه‌سازی بزرگان بچه‌گانه است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نظرسنجی برنامه 90 در انتخاب محبوب‌ترین بازیکن استقلال نشان داد هر بازیکنی که دیرتر خداحافظی کرده بیشتر در ذهن مردم مانده وگرنه منصوریان زحمت بیشتری برای تیم کشیده است.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه گذشته استقلال اظهار کرد: علیرضا منصوریان زمان بازیگری در دهه گذشته بسیار محبوب بود اما آمار نظرسنجی برنامه 90 نشان داد هر کس زودتر از فوتبال خداحافظی کند کمتر در ذهن هواداران باقی مانده و فرهاد مجیدی دیرتر خداحافظی کرد و بیشتر در ذهن مردم جا دارد. البته مجیدی هم برای استقلال زحمت کشید اما زحمت منصوریان بیشتر بود. همین‌طور جواد زرینچه، مجتبی جباری هم یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازیکنان دهه اخیر استقلال بود و نبودش همواره به تیم ضربه زده تا حدی که اگر حتی در یک مسابقه نبود جای خالی‌اش احساس می‌شد.

ورمزیار درباره درگیری‌های به وجود آمده بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی گفت: در گذشته کوچک‌ترها مانند بازیکنان با یکدیگر یا بازیکن با مربی درگیر می‌شد، به کوچک‌تر می‌گفتند از بزرگترها یاد بگیرد ولی خدا را شکر این بار بزرگترها از کوچکترها یاد گرفتند و با هم درگیر می‌شوند.

وی افزود: این زشت است مربی به مدیرعامل بگوید چقدر تاثیرگذار بوده است. هر کس به اندازه خودش در موفقیت‌های استقلال نقش داشته است. اولیایی کم یا زیاد در زمان خودش کار کرده اما الان نمی‌توان گفت فتح‌الله‌زاده تاثیرگذار نبوده است.

ورمزیار اضافه کرد: من خودم از سال 61 وقتی نوریا مدیرعامل بود در استقلال حضور داشتم، بعد از نوریا هم یوسف ابوالفتحی آمد که شهید هم شد. بعد از او اولیایی آمد. در همین گیر و دار فتح‌الله‌زاده هم به عنوان مدیر فعالیت خود را آغاز کرد تا مدیران جدید آمدند که شناختی ندارم اما منظور حرفم این است که هر کس آمد در حد خودش تاثیرگذار بود. همه این مدیران هم در مقاطعی حتی با بی‌پولی مواجه بودند ولی کمک کردند. در رده‌ مربیان هم امیر قلعه‌نویی زحمت کشیده و این بسیار بچه‌گانه است که بزرگان تیم اینطور حاشیه‌سازی کنند برای خودشان بد است.

کد خبر : ۲۵۷۲۴۸