خبرگزاری کار ایران

ادامه روند افول صادقیان؛

این «پیام» به مقصد نمی‌رسد/ درخشان ستاره را خاموش کرد

پرسپولیس در دومین دیدار آسیایی هم 3 امتیاز را کسب کرد تا کام سرخ‌ها شیرین‌تر از همیشه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی در تاشکند موفق شد یک بر صفر از سد بنیادکار بگذرد و طلسم‌ 17 ساله را بشکند که در حاشیه این دیدار برخی اتفاقات هم قابل تامل بود.

یکی از مهمترین نکته‌های این دیدار نیمکت‌نشینی محض پیام صادقیان در دومین دیدار آسیایی سرخ‌ها بود. صادقیان که با پایان دوران مصدومیت به میادین بازگشته امیدوار بود در لیگ‌قهرمانان آسیا بار دیگر همان ستاره سابق سرخ‌ها باشد که در سال‌های اخیر نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد که نمایش نا امیدکننده پیام در دیدار مقابل صبای‌قم در اندک دقایقی که به میدان آمد، کار درخشان را برای دوختن این بازیکن جوان به نیمکت سرخ‌ها راحت‌تر کرد.

درخشان چندین بار به این بازیکن تبریزی هشدار داده تا در تمرینات باید بهتر و مصمم‌تر عمل کند تا به ترکیب تیم برگردد ولی به نظر می‌رسد این پیام با این روش کار به مقصد نخواهد رسید تا این ستاره در تیم درخشان رو به افول و خاموشی برود.

پیام در بازی با لخویا به میدان نیامد و در دیدار دوم سرخ‌ها مقابل بنیادکار در تاشکند هم 90 دقیقه ذخیره‌نشینی را تجربه کرد تا او را به خود بیاورد که باید در 23 سالگی بهتر و موثرتر از این کار کند تا خود را به ترکیب تیم درخشان تحمیل کند.

 

 

 

 

کد خبر : ۲۵۷۴۲۳