خبرگزاری کار ایران

بازی سختی بود؛

نژادفلاح: تیم به فرم خوبی دست پیدا کرده/آرامش به پرسپولیس بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۲۹

قایم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برد در تاشکند را به هواداران، کادر فنی و اعضای تیم تبریک گفته و خوشحالم با دست پر به تهران برمی‌گردیم.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح پس از برتری پرسپولیس برابر بنیادکار گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس در میان تماشاگران پر تعداد بنیادکار و جو سنگینی که بوجود آورده بودند واقعا و جانانه دویدند و جنگیدند و جا دارد ضمن خسته نباشید، این برد شیرین را به آنها تبریک بگوییم و امیدوارم بتوانیم از خجالت آنها در بیاییم و وظایف و تعهداتی که باشگاه در قبال آنها دارد را برآورده کنیم و بتوانیم حمایت خوبی از آنها داشته باشیم.

نژادفلاح تصریح کرد: کادر فنی اعتماد به نفس و آرامش خاصی در این سفر داشت و این اعتماد و آرامش به تیم منتقل شد. تیم ما واقعا به فرم خوبی دست پیدا کرده و از درخشان و همکارانشان ممنونیم توانسته‌اند پرسپولیس را به این شرایط برسانند و 6 امتیاز در 2 بازی سخت و دشوار در مقابل تیم‌هایی قدرتمند کسب کنند.

نژاد فلاح همچننین گفت: بنیادکار باشگاه با امکانات، مجهر، دارای استادیوم‌اختصاصی و امکانات‌ویژه و بازیکنانی ملی‌پوش و طراز اول است و توانسته در ریاض مقابل النصر مساوی بگیرد و تیم قدرتمند الجزیره امارات را ببرد و پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند.

وی تاکید کرد: این دو برد آرامش را به پرسپولیس بازگرداند و بسیار خوشحالم هواداران پرسپولیس سربلند و شاد هستند و امیدوارم برای اینکه پرسپولیس نماینده ایران است همکاری‌های لازم صورت پذیرد تا به واسطه سفر به تاشکند، تبریز، مسجد سلیمان و عربستان با خستگی مفرط عازم ریاض نشویم و بازی نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز