خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال؛

تقابل شاگرد و استاد در تهران/ شمس و شمسایی در دوئلی تماشایی

تیم‌های مدعی تاسیسات‌دریایی و مس‌سونگون در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو تیم تاسیسات‌دریایی و مس‌سونگون در حالی عصر جمعه در سالن هندبال‌تهران مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که وحید شمسایی در اندیشه شکست دادن تیم حسین شمس است. شمس که سال‌ها سرمربی شمسایی در تیم ملی بود، هفته قبل هدایت تیم مس‌سونگون را برعهده گرفت و بار دیگر به عرصه فوتسال کشور بازگشت.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در ابتدای فصل، مربیگری تیم دبیری تبریز را برعهده داشت و با نتیجه 5 بر 2 تیم تاسیسات دریایی را مغلوب کرد اما شمس در اواسط رقابت‌ها از این تیم برکنار شد.

تیم تاسیسات نیز این بار با شرایط متفاوتی نسبت به ابتدای فصل مقابل مس سونگون قرار خواهد گرفت، شاگردان شمسایی هفته هاست که در صدر جدول رده بندی تکیه زدند و در صورت برتری مقابل حریف، گام بلندی برای کسب نخستین قهرمانی لیگ برتر برخواهند داشت.

شمسایی نیز در دیدار عصر جمعه به دلیل مصدومیت از روی نیمکت هدایت شاگردان خود را برعهده خواهد داشت که بدون‌شک تفکرات دو مربی سرشناس فوتسال ایران می‌تواند برای تماشاگران بسیار جذاب و دیدنی باشد.

در دیگر دیدار مهم هفته بیست و پنجم، تیم گیتی‌پسند اصفهان در تبریز به مصاف تیم انتهای جدولی پایاسازه می‌رود. شاگردان محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی‌پسند در صورت برتری مقابل حریف می‌توانند امیدوارانه آخرین دیدار خود در لیگ برتر را هفته آینده برگزار کنند.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است :
جمعه 15 اسفند
ماهان‌قم - فرش‌آرای مشهد
تاسیسات‌دریایی تهران - مس سونگون
شهروند ساری - حفاری اهواز
پایاسازه تبریز - گیتی پسند اصفهان
میثاق تهران - منصوری قرچک
شهرداری‌ساوه - دبیری‌تبریز
فردوسی‌مشهد - مقاومت‌البرز

کد خبر : ۲۵۷۴۹۳