خبرگزاری کار ایران

تیم باید با روحیه آسیایی بازی کند؛

انصاری‌فرد: پرسپولیس به حریفان داخلی اعتماد به نفس داده/ تیم درخشان در آسیا از باخت نمی‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۶۷۳

مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس معتقد است شاگردان حمید درخشان در لیگ‌برتر مشکل روحی و روانی داشتند.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* پرسپولیس دومین برد آسیایی خود را کسب کرد. به نظر شما چرا تیم درخشان نسبت به لیگ‌برتر تا این حد متحول شده؟

قبلاً هم گفته بودم بحث این تیم بحث روحی و روانی است. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و هم می‌تواند نتیجه بگیرد. خوشبختانه در آسیا ترس از باخت در پرسپولیس وجود نداشت و دو بازی بسیار خوب انجام داده‌اند و نتایج خوبی هم کسب کردند. به نظرم در بازی‌های داخلی ترس از باخت نمی‌گذارد پرسپولیس نتیجه بگیرد و به همین دلیل برای تیم درخشان مشکل روحی و روانی به وجود آمده که نکند این بازی هم نتیجه نگیرند.

*پس مشکل پرسپولیس فقط بحث روحی و روانی بود ولی وقتی تیم مشکل‌روحی داشته باشد نمی‌تواند عملکرد خوبی در زمین داشته باشد؟

ان‌شاالله اعتماد به نفس به تیم برگردد و بتوانیم در مسابقات‌داخلی هم نتیجه بگیرند. حسن پرسپولیس از گذشته‌ها اعتماد به نفس بالای تیم و ترس حریفان از پرسپولیس بود. همیشه همین‌طور بوده و رقیبان از پرسپولیس ترس داشتند.

*به نظر شما درخشان عملکرد خوبی در این تیم داشته؟

درخشان مربی خوبی است، بحث فقط روحیه‌دادن به تیم بود و اگر درخشان بتواند تیم را جمع کند و به بازیکنان اعتماد به نفس بدهد ابزار موفقیت را دارد اما اگر نتواند روحیه تیم را بالا ببرد به جایی نمی‌رسد.

*شما با ادامه کار درخشان در پرسپولیس موافق هستید؟

هرکسی بخواهد جای درخشان بیاید تا پایان فصل که نمی‌تواند معجزه کند. هر کسی بیاید باید مشکل روحی تیم را حل کند. به نظرم در حال حاضر برکنار درخشان اشتباه بزرگی است و مربی بعدی هم که بیاید می‌سوزد.

*بازی بعدی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز خواهد بود. این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی سختی است. تراکتورسازی تیم خوبی است و شرایط روحی خوبی هم دارد. الان مشکل پرسپولیس این است که تیم‌های داخلی توقع دارند می‌توانند حتماً پرسپولیس را ببرند. این مسئله در گذشته نبود اما الان ملوان به همه می‌بازد و 2 برد می‌آورد که یکی از آنها جلوی پرسپولیس است. این اتفاق یعنی اینکه توقع بردن پرسپولیس را دارند. به نظرم این مشکل از پرسپولیس است که در بازی‌های داخلی اعتماد به نفس ندارند و به تیم‌های مقابل اعتماد به نفس می‌دهند اما در گذشته اینطور نبود. پرسپولیس الان اگر با روحیه آسیایی‌اش جلوی تراکتورسازی بازی کند می‌تواند ببرد ولی اگر با آن شرایط روحی گذشته‌اش در لیگ مقابل تراکتور بازی کند قطعاً بازنده خواهد بود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز