خبرگزاری کار ایران

زمین لوکوموتیو کوچک است؛

اسکوچیچ: نتیجه خوبی گرفتیم/ وقت‌کشی در شخصیت ما نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۶۵

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است، تساوی تیم‌اش برابر لوکوموتیو نتیجه خوبی است.

  به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار کرد: نتیجه مساوی برای ما خوب بود و برای رسیدن به این نتیجه زحمت کشیده‌ام. روزهایی است که باید خیلی سختی بکشی تا نتیجه بگیری و امروز از آن روزها بود.

وی افزود: بازی را کمی عصبی آغاز کردیم و در دقایق ابتدایی اشتباهات فراوانی داشتیم. خودمان باعث شدیم تا به ما فشار وارد شود. زمین تیم لوکوتیو مقداری کوچک است و شرایط را برای تیم ها سخت می کند.

سرمربی فولاد در پاسخ به این پرسش که  ینکه چرا ب سر یکی از بازیکنان تان فریاد کشیدید، توضیح داد: من از تفکر بازیکنانم در شروع بازی راضی نبودم. اینکه بخواهیم وقت تلف کنیم در شخصیت من و تیمم نیست.

وی با اشاره تیم لوکوموتیو بیان داشت: تیم لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است که بازیکنان باکیفیتی هم دارد. آنها امروز هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. ما در هر دو بازی پیشین خوب بودیم. امیدوارم در بقیه بازی ها هم بتوانیم به این شکل خوب بازی کنیم.

وی درباره فضای زیاد بین دفاع و هافبک تیمش گفت: نیمه نخست مقداری در خط هافبک و به ویژه کناره ها مشکل داشتیم.

اسکوچیچ با اشاره به غیبت مهدی بدرلو افزود : با توجه به اینکه ما گروه کوچکی هستیم و بازیکنان زیادی را از دست داده ایم جای خالی بازیکنان اصلی کاملا به چشم می آید.

وی در پاسخ به این سوال که شما هم با السد بازی کردید و هم با لوکوموتیو، کدام تیم کیفیت بهتری داشتند، اظهار کرد: مقایسه دو تیم کار بسیار سختی است. السد بازیکنان تکنیکی و خوبی دارد و تیم ضرب داری است ولی در نهایت نمی شود تیم شما را با آن تیم ها مقایسه کرد چون هر بازی شرایط متفاوتی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز