خبرگزاری کار ایران

به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم؛

هاشمی: مثلث قهرمانی نداریم/ شهرداری گرگان با تماشاگرانش از مدعیان اصلی است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام معتقد است قدرت تیم شهرداری گرگان، هواداران پرشور این تیم است که شهرداری را تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی کرده است.

مصطفی هاشمی درباره دیدار امروز مهرام درگرگان به خبرنگار ایلنا گفت: همانطور که پیش از این گفتم، امروز کار بسیار سختی در گرگان داریم. شهرداری تیم قدرتمندی است و وقتی در خانه و با حضور تماشاگرانش بازی می‌کند، قدرتش چند برابر می‌شود. این موضوع باعث شده شهرداری هم مانند مهرام، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد از شانس‌های قهرمانی لیگ حرفه‌ای به حساب بیاید.

به این ترتیب اعتقادی به مثلث قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارید؟ سرمربی مهرام در پاسخ به این پرسش توضیح داد: چیزی به اسم مثلث قهرمانی در لیگ حرفه‌ای نداریم. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. من حتی معتقدم تماشاگران پرشور شهرداری گرگان امتیاز این تیم نسبت به سه تیمی است که شما (رسانه‌ها) از آن به مثلث قهرمانی تعبیر می‌کنید. گرگانی‌ها با هواداران‌شان مدعی جدی قهرمانی‌اند و تماشاگران گرگانی از تیم‌شان مدعی ساخته‌اند.

وی افزود: به هرحال دیدار امروز مهرام و شهرداری، نبرد دو مدعی اصلی قهرمانی‌ است و امیدوارم حساسیت‌های این دیدار مانع نمایش بسکتبالی تماشایی نشود. ما هفته گذشته بازی سختی را برابر تیم خوب پالایش نفت پشت سر گذاشتیم و برای بازی با شهرداری‌ هم برنامه‌های خودمان را دنبال می‌کنیم.

تیم بسکتبال مهرام تهران با هدایت مصطفی هاشمی، در حال حاضر با 8 امتیاز از 4 بازی رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال را به خود اختصاص داده است.

کد خبر : ۲۵۷۸۳۱