خبرگزاری کار ایران

هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم؛

قلعه نویی: باید از تیم هایی مثل نفت ترسید/ روح معرفتی به استقلال اضافه شده

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۸۰

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیم نفت مسجدسلیمان فوتبالی بانظم و برنامه ارائه می‌کند که باید از چنین تیم‌هایی ترسید.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی درنشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که ساعت 13:30 دقیقه امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، نفت مسجدسلیمان از تیم‌های خوب لیگ است که فوتبال را با نظم و برنامه بازی می کند که باید از این گونه تیم‌ها ترسید. آنها یک مربی جوان و خوشفکر دارند که به خوبی تیمش را در زمین اداره می‌کند.

وی افزود: ما هم استقلال هستیم و شرایط بازی‌‎‌های‌مان نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده اما هنوز با ایده‌آل‌‎ها فاصله داریم. اینکه 2 هفته یکبار بازی می‌کنیم، روی تیم ما تاثیر گذاشته است زیرا در شرایط مسابقه قرار نمی‌گیریم. البته امیدوارم فردا با یک بازی خوب، بتوانیم نفت مسجدسلمان را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: از تماشاگران می‌خواهیم به ورزشگاه آمده و تیم را کمک کنند زیرا طبیعتا به آنها نیاز داریم. استقلال با حمایت تماشاگران خود می‌تواند روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استقلال امروز شرایط خوبی دارد، تاکید کرد: امروز روح معرفتی به استقلال اضافه شده و بازیکنان با معرفت کار می‌کنند. این موضوع به ما امیدواری می‌دهد تا در هفته‌های بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم. قطعا نشاط و معرفتی که در تیم ایجاد شده است، می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز