خبرگزاری کار ایران

وضعیت‌ هفت‌الماس بد و بدتر می‌شود؛

اسلامی: ترک زمین نکردیم، وقت استراحت گرفتم/ برای نجات تیمم چکار باید بکنم؟!

سرمربی هفت‌الماس قزوین معتقد است تیم‌اش برابر دانشگاه ‌آزاد ترک زمین نکرد و جمع شدن بازیکنانش در کنار زمین به دلیل وقت استراحتی بود که او درخواست کرد.

محمدرضا اسلامی پس از شکست سنگین 92 بر 40 هفت‌الماس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: دیروز با شما صحبت کردم و می‌دانید ما چه شرایطی داریم. هفت‌الماس با 10 بازیکن به تهران آمد و متاسفانه از ثانیه‌‌های نخست بازی داوران سخت‌گیرانه سوت زدند و این موضوع باعث شد در کوارتر چهارم ابتدا 4 و بعد 3 نفره مقابل دانشگاه بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد 5 به 5 هم از هفت‌الماس سرتر است،‌ افزود: نمی‌توانستیم 3 نفره مقابل 5 بازیکن آماده دانشگاه مقاومت کنیم. به هرحال باختیم و یک شکست دیگر به کارنامه ما اضافه شد.

سرمربی هفت‌الماس در پاسخ به این پرسش که بالاخره برای نجات تیم‌تان چکار می‌کنید؟ توضیح داد: باید تحمل کنیم. تیم‌های مطرح دنیا وقتی یک بازیکنشان را از دست می‌دهند، به شدت ضربه می‌خورند، من که 6 بازیکنم را ندارم چکار باید بکنم؟ ما اجبار داریم که مسابقات را ادامه دهیم و باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم.

اسلامی ادامه داد: بد یعنی انصراف هفت‌الماس از لیگ حرفه‌ای و بدتر یعنی با همین بضاعت بمانیم و بجنگیم. حالا برای جذب بازیکن هم خیلی دیر شده و دیگر نمی‌توانیم بازیکن داخلی به خدمت بگیریم. پولی هم برای جذب بازیکن خارجی نداریم و به این ترتیب وضعیت‌مان بد و بدتر می‌شود.

وی درباره اتفاقات کوارتر چهارم و ترک زمین بازی از سوی شاگردانش اظهار کرد: هیچ‌کدام از بازیکنانم پایشان را از زمین بیرون نگذاشتند. در آن لحظه که گفته می‌شود ما ترک زمین کردیم، تیم حریف صاحب پرتاب آزاد شد و بچه‌ها بشدت به داوری معترض بودند. من هم بهتر دیدم وقت استراحت درخواست کنم.

کد خبر : ۲۵۷۹۲۶