خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن۴ – سایپا یک؛

انتقام سخت گل‌محمدی از جلالی و سایپا

تیم فوتبال ذوب‌آهن‌اصفهان شکست سنگینی را به خودروسازان کرجی تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن‌اصفهان و سایپای البرز در هفته بیست و دوم لیگ‌برتر در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت اشکان خورشید به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی شکست سنگینی را به خودروسازان جلالی تحمیل کردند.

ترکیب ذوب‌آهن: محمد باقر صادقی، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی‌فر، علی حمام، مسعود حسن‌زاده(رجب‌زاده)، مهرداد قنبری، کاوه رضایی، اسماعیل فرهادی و مرتضی تبریزی

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، وحید محمدزاده، مجید ایوبی، حامد شیری، هادی رکابی(زینالی)، محسن ارزانی، مهدی ترابی، روزبه شاه علیدوست(فرشاد قاسمی)، ابراهیم صادقی، مجتبی رمضانی و ماهان رحمانی(شکوری)

در دقیقه 16 مهدی با ضربه‌ای تماشایی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد تا میزبان در فولادشهر پیش بیفتد.

در دقیقه 40 شوت اسماعیل فرهادی به دست مجید ایوبی برخورد کرد تا داور به سود ذوبی‌ها اعلام پنالتی کند. مسعود حسن‌زاده هم با شوتی محکم توپ را دور از دستان اخباری به تور دروازه سایپا دوخت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 45 باز هم مسعود حسن زاده بود که گل دوم ذوب‌آهن و خود را به ثمر رساند تا تیمش را با پیروزی به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم اگرچه شاگردان جلالی برای جبران به میدان آمده بودند ولی نه تنها راه به جایی نبردند بلکه در دقیقه 81 گل به خودی این تیم نتیجه بازی را 3 بر یک کرد تا عملا کار شاگردان جلالی سخت‌تر شود.

این پایان کار نبود چراکه در دقیقه 87 مرتضی تبریزی چهارمین گل را هم به سایپا زد تا شکست جلالی و شاگردانش در اصفهان را سنگین تر کند.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جلالی به پایان رسیده بود.

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن 34 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده ششم جدول تثبیت کرد. سایپا هم با همان 30 امتیاز در مکان هفتم جدول باقی ماند.

کد خبر : ۲۵۸۰۹۰