خبرگزاری کار ایران

بعد از برد مقابل راه آهن؛

تارتار: باید نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ شود/دوست ندارم راه‌آهن سقوط کند

سرمربی صبای‌قم از ارسال نامه باشگاه صبا به سازمان‌لیگ برای نظارت بیشتر بازی‌های لیگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مهدی تارتار عصر امروز در نشست‌خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن در هفته بیست و دوم لیگ‌برتر با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بازیکنان‌صبا امروز خیلی خوب و با برنامه کار کردند و تمام نکات تاکتیکی که در تمرینات به آنها گفته شده بود، به خوبی از طرف آنها اجرا شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم نقاط قدرت حریف را در حملاتی که پیش‌بینی کرده بودیم پوشش دهیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی صبای‌قم با بیان اینکه به تیم راه آهن تعلق خاطر دارم، عنوان کرد: بنده چندین سال در راه‌آهن به عنوان بازیکن حضور داشتیم و بعد از آن دوران مربیگری‌ام را از این تیم آغاز کردم و ضمنا دوست ندارم راه‌آهن سقوط کند.

تارتار یادآور شد: اصلا دوست نداشتم در این شرایط لیگ مقابل راه‌آهن بازی کنیم اما در فوتبال حرفه‌ای اینگونه اتفاقات وجود دارد. بازیکنان تیمم در نیمه‌دوم این بازی خیلی استرس داشتند و محتاطانه کار می‌کردند اما خدا را شاکرم که توانستیم بعد از 6 هفته به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای‌قم ابراز کرد: بازیکنان ما از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از راه‌آهن بودند و از اینکه بازی جذابی از هر دو تیم شاهد بودیم خرسند هستم.می‌دانستیم راه‌آهن در نیمه دوم حملات زیادی خواهد داشت و برای مقابله با آنها آنالیز خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به 3 امتیاز رسیدیم.

وی با اشاره به عملکرد داور این بازی گفت: یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که اگر داور تصمیمی درستی در این مورد اتخاذ می‌کرد مطمئنا با تفاضل گل بیشتری راه آهن را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای‌قم اظهار کرد: باتوجه به اینکه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم خیلی خوب است باشگاه صبا به وزارت‌ورزش و سازمان‌لیگ برای نظارت بیشتر بازی‌های لیگ‌برتر نامه زده چون تعداد زیادی از تیم‌ها در خطر سقوط هستند و باید نظارت بیشتری روی لیگ انجام شود.

وی درباره بازی ایوب کلانتری گفت: او یکی از روزهای خوب فوتبالش را گذراند و هرچه از او خواسته بودیم به نحو احسن در زمین اجرا کرد.

تارتار درباره عدم حضور بادامکی به خاطر محرومیت از این بازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان دیگر تیم با رفع مصدومیت به دیدار با راه‌آهن رسیدند و خلاء او را پر کردند.

 

 

کد خبر : ۲۵۸۰۹۸