خبرگزاری کار ایران

قبل از نژاد فلاح تیم آقابالاسر نداشت؛

میناوند: پرسپولیس باید لیگ را هم جدی بگیرد/ درخشان با شیوه کی‌روش نتیجه گرفته

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در کناربازی های آسیایی باید مسابقات لیگ برتر هم جدی بگیرند تا دوباره سهمیه آسیایی بگیریم.

مهرداد میناوند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضور موفقیت آمیز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس پیش از مسابقات آسیایی بازی های ضعیفی را در لیگ برتر انجام می‌داد و از همه بدتر اشتباهات فردی از سوی بازیکنان زیاد بود اما با تعیین مدیر عامل وضعیت بهتر شد.

میناوند اضافه کرد: پیش از آمدن نژاد فلاح پرسپولیس آقا بالا سرنداشت، فقط رحیمی مدیر خوبی بود که آن هم در ابتدای فصل کنار رفت با این حال نژاد فلاح با خودش پول آورده و مشکلات بازیکنان کم شده است .

وی ادامه داد: مهمترین موضوع درباره نتیجه گیری پرسپولیس خود بازیکنان هستند که فوتبال خوبی را ارایه می دهند. تیم تغییر سیستم داده و حضور گابریل در میانه میدان موثر بوده و همچنین بازی خوب نوراللهی در کنار عملکرد خوب خط دفاع باعث شده تیم سروسامان بگیرد.

میناوند خاطرنشان کرد: حالا که پرسپولیس از 2 بازی لیگ قهرمانان آسیا 6 امتیاز گرفته نباید لیگ را رها کند. این خیلی مهم است سال آینده هم در آسیا حضور داشته باشد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان داشت: بازی هایی فشرده باعث شده خستگی در بین بازیکنان پرسپولیس به وجود بیایید که درخشان می تواند از کفشگری و صادقیان استفاده کند. در کل پرسپولیس 5-4 بازیکن روی نیمکت دارد که می تواند از آنها استفاده کند.

میناوند درباره اینکه بسیاری اعتقاد دارند پرسپولیس با شیوه کی روش بازی می کند، بیان داشت: یک روز حمید درخشان از کی روش انتقاد می کرد اما وقتی می بیند پرسپولیس می‌تواند با چند ضرب توپ را از دفاع به حمله برساند، کاری که بنگر و نوری انجام می دهند این شیوه در خارج از خانه بسیار خوب است به خصوص در مورد تورنمنت هایی مانند لیگ قهرمانان آسیا که مثل لیگ بازی های آن زیاد نیستند، ولی باید توجه داشت این شیوه همیشه جواب نمی دهد. ضمن اینکه کی روش همیشه از این شیوه استفاده نمی‌کند.

کد خبر : ۲۵۸۴۶۵