خبرگزاری کار ایران

همه استعدادها را ندیده‌ایم؛

دوستی‌مهر: بازیکنانی در حد مهدوی‌کیا پیدا کرده‌ایم/ زیر 11سال رنج طلایی فوتبال ماست

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۴۹

سرمربی تیم فوتبال زیر 11سال دانش‌آموزی کشور گفت: با شناسایی چهره‌های جدید بازیکنانی در حد خود مهدوی‌کیا پیدا کرده‌ایم که بدون شک با پرورش مناسب پرچم داران آینده فوتبال ایران خواهند بود.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر اظهار داشت: دومین مرحله انتخابی تیم فوتبال زیر 11سال در اردوگاه شهید چمران رامسر برای اولین‌بار به صورت کاملا حرفه‌ای و با تمرینات صبح و بعد از ظهر به انجام رسید که بیشتر از هر چیز نظم و انضباط اردویی در آن حاکم بود.

 

سرمربی تیم فوتبال زیر 11 سال دانش‌آموزی کشور با تمجید از وضعیت مجموعه ورزشی دانش‌آموزی شهید چمران رامسر متذکر شد: چیزی که خیلی نظر کادر فنی و مجموعه تیم را به خود جلب کرد، فضای فوق‌العاده عالی، زمین چمن مطلوب و آب و هوای مجموعه چمران بود که می‌تواند خواسته‌ و نیازهای اردوهای تیم دانش‌آموزی و آکادمی کیا را برآورده کند.

 

وی افزود: به قول مهدی مهدوی‌کیا که سال‌های زیادی اردوهای اروپایی تجربه کرده، مجموعه چمران رامسر چیزی کم از کمپ‌های اروپایی ندارد که این یک نقطه قوت بزرگ برای فوتبال دانش‌آموزی است و باید از آن بهره برد.

 

دوستی‌مهر با بیان اینکه در پایان این اردو 25 بازیکن برای مرحله اصلی انتخاب شده‌اند، متذکر شد: بررسی‌های ما از اردوهای انتخابی خوب بود و توانستیم از دل بازیکنان گلچین شده و حدود 40بازیکن تستی‌ جدید، با جمع‌بندی 25بازیکن را انتخاب کنیم که از 20 تا 24 اسفند به اردوی اصلی ما خواهند آمد.

 

وی ادامه داد: باز هم اعتقاد داریم استعدادهای بیشتری در مملکت ماست که هنوز آنها را ندیده‌ایم. کشور ما یک استعدادخیز است و نمی‌توان گفت این چکیده فوتبال ماست و شاید 3 گروه 25 تایی دیگر هم بازیکن نخبه داریم که هنوز ندیده‌ایم. تصور ما است که باز هم بازیکن مستعد پیدا کنیم و به این جمع اضافه شود.

 

سرمربی تیم فوتبال زیر 11 سال شرایط سنی این تیم را ایده‌آل و آینده‌ساز تیم ملی نوجوانان دانست و گفت: زیر 11 سال رنج طلایی فوتبال ماست که در 4 سال آینده تیم ملی نوجوانان ایران را تشکیل می‌دهد. ان‌شاالله نزدیک مسابقات که شویم حاضرین اردو را به ترتیب به 20 نفر و در نهایت 15 نفر با نظر نهایی مهدوی‌کیا خواهیم رساند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز