خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای مسابقات فیناترافی؛

اردوی تیم ملی واترپلو با 20 بازیکن آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۳۱

تیم ملی واترپلو برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی‌توسعه‌واترپلو تمریناتش را در استخر بین‌المللی ۹دی شیرودی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا،  دور نخست اردوی تمرینی واترپلوئیست‌های ایران برای حضور پرقدرت در مسابقات واترپلو فینا ترافی تهران از امروز آغاز شد. بازیکنان تیم ملی در نخستین روز اردو با شرایط تمرین آشنا شدند.

تیم ملی ایران پس از جلسه توجیهی روز گذشته(شنبه) اردوی ۱۰ روزه‌ای را در استخر بین‌المللی ۹دی شهید شیرودی آغاز کرد. در این مرحله هر روز عصر از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت دو ساعت ورزشکاران برای کسب آمادگی بیش تر تلاش می‌کنند. ملی پوشان پس از پایان مرحله نخست اردو روز دوشنبه (۲۵ اسفند) برای تعطیلات عید نوروز به مرخصی می‌روند.دور دوم اردوی ملی‌پوشان پیش از مسابقات جهانی توسعه واترپلو از هشتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی، وحیدرضایی آشتیانی مربی و علیرضا شهیدی‌پور هدایت ملی‌پوشان ایران را در این مسابقات بر عهده دارند. خسرو‌ حمزه و آرش شرافت‌وزیری هم به ترتیب به عنوان روانشناس و پزشک همراه تیم خواهند بود.

پنجمین دوره مسابقات جهانی توسعه واترپلو از ۲۴ تا ۲۹ می ۲۰۱۵(سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴) به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی واترپلو عبارتند از :
سجاد عبدی، حامد کریمی، میثم جعفری، سید محمد سعید میرمهدی، سهیل خادم‌پیر ، مهدی کرمی، امیر حسین خانی، علی پیروزخواه، حامد ملک‌خان‌بانان، عطاالله برخورداری، نیما خوشبخت ، محمد حسین محمدی، منصور پاکزاد ، امیرحسین برایی، ارسلان مردانی، مهدی عماد، حمیدرضا مقدم، مهدی دایی‌تقی، مسعود احمدی، امین قویدل.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز