خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی و محرومیت برای تیم‌های لیگ دسته اول

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۳۴

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم صنعت‌نفت‌آبادان و شهرداری‌تبریز روز سوم اسفندماه در ورزشگاه‌تختی‌آبادان برگزار شد. پائولو فیگوردو، مربی تیم صنعت‌نفت‌آبادان به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی اخراج شد. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم صنعت‌نفت‌آبادان به دلیل تخلفات تماشاگرانش طبق بندهای یک و دو ماده 79 آیین نامه انضباطی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه نقدی برای تیم سیاه‌جامگان مشهد
مسابقه دو تیم سیاه جامگان مشهد و شهرداری تبریز روز 26 بهمن ماه در مشهد برگزار شد. به دلیل اهانت و فحاشی مستمر تماشاگران این تیم به داوران بازی، کمیته انضباطی تیم سیاه جامگان مشهد را به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین محمدرضا عباسی، مالک تیم سیاه جامگان مشهد به دلیل اهانت به داوری طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه 50 میلیونی برای تیم پاس همدان
رقابت دو تیم پاس همدان و سیاه جامگان مشهد روز سوم اسفندماه در ورزشگاه همدان برگزار و از سوی تماشاگران تیم پاس همدان تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
محرومیت برای مدیر رسانه‌ای تیم مس کرمان
بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس کرمان روز سوم اسفند ماه انجام شد و از سوی حجت جهرمی، مدیر رسانه‌ای تیم مس‌کرمان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم مس کرمان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی بدهد.

 

 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز