خبرگزاری کار ایران

حضور جهانی بانوان اتفاق خوبی بود؛

آشوری: حاشیه ها را با خویشتنداری مدیریت کردیم/باید نقاط ضعف را ترمیم کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۸۰

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در سال 93 دستاوردهایی حاصل شد که در تاریخ کاراته کشورمان کم نظیر و بی سابقه بود.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت کاراته کشورمان در سال رو به پایان 93 اظهار داشت: ما سال بسیار خوب و موفقی را پشت سر گذاشتیم و از همان روزهای ابتدایی سال و با حضور در اردوی مشترک ترکیه، کارمان را به خوبی آغاز کردیم.

وی افزود: در سال جاری، 12 اعزام برون مرزی داشتیم که مهم ترین آنها، بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی آلمان بود که با نتایج درخشانی همراه شد. ضمن این که حضوری درخشان در رقابت های آسیایی نوجوانان، جوانان و رده سنی زیر 21 سال نیز داشتیم.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: در رویدادهای بین المللی، قاره ای و جهانی در سال 93 دستاوردها و نتایجی برای کاراته ایران حاصل شد که در تاریخ کاراته کشورمان کم نظیر و حتی بی سابقه بود.

وی به موفقیت های کاراته بانوان کشورمان به خصوص در بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و یادآور شد: اتفاق خوبی که امسال برای کاراته ایران افتاد، حضور بانوان کشورمان در مسابقات جهانی بود که طی آن خانم های کاراته کا با حجاب اسلامی وارد میادین شدند و به جهانیان ثابت کردند کاراته ایران چه ظرفیت های بالایی به ویژه در بخش بانوان دارد.

آشوری در مورد حاشیه های فراوان کاراته ایران در سال 93 نیز گفت: متاسفانه امسال فدراسیون و کل کاراته کشور با حواشی زیادی روبرو بود، اما بنده با خویشتنداری و تدبیر، موفق شدم این حاشیه ها را مدیریت کنم تا فضایی آرام در کاراته ایجاد شود. در این راه به فرمایش حضرت علی (ع) نیز توجه کردم، آن جا که ایشان در نهج البلاغه می فرمایند: " وسیله ریاست، آرامش است. "

دبیر فدراسیون کاراته در پایان در خصوص برنامه های فدراسیون در سال آینده خاطر نشان کرد: برای سال جدید، در نظر داریم در فضایی آرام و قانونمند، نقاط ضعف سال 93 را ترمیم و نقاط قوت را بیشتر کنیم. چرا که سال 94 رویدادهای مهمی همچون مسابقات آسیایی بزرگسالان در ژاپن و همچنین رقابت های جهانی نوجوانان و جوانان در اندونزی را در پیش داریم که امیدواریم بتوانیم توفیقات کاراته کشور را ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز