خبرگزاری کار ایران

روزبهانی نامهربانی می‌کند؛

حسینی: پرداخت پاداش وظیفه فدراسیون نیست/آبادان آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس است

نایب‌رئیس فدراسیون‌بوکس گفت: علی‌رغم اینکه روزبهانی نامهربانی می‌کند اما مطمئنم آقا ناطق، پاداش او را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی بوکسور وزن 81-کیلوگرم تیم ایران که در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی موفق به کسب نشان‌برنز شد، یک‌ماه قبل و در مسابقات لیگ نیمه حرفه‌ای جهان، هم عنوان قهرمانی را به دست آورد و هم سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب کرد. بعد از این موفقیت روزبهانی بارها از بی‌توجهی فدراسیون و شخص احمد ناطق‌نوری انتقاد کرد.

روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات اخیر احسان روزبهانی که گفته فدراسیون‌بوکس بودجه‌ای برای پرداخت پاداش ندارد، تصریح کرد: اولا اینکه پرداخت پاداش جزو وظایف فدراسیون نیست، بلکه این وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند که برای ورزشکاران المپیکی پاداش در نظر می‌گیرند.

وی افزود: اما مساله مهم‌تر اینکه روزبهانی در مورد فدراسیون و شخص حاج‌ناطق نامهربانی می‌کند. به خاطر همین صحبت‌ها بود که رئیس‌فدراسیون، پرداخت پاداش به احسان را به تعویق انداخت. البته من مطمئنم بالاخره حاج‌آقا پاداش روزبهانی را پرداخت خواهد کرد.

رئیس کمیته‌فنی فدراسیون‌بوکس در ادامه درباره مسابقات بین‌المللی شکست حصر آبادان اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها قطعی است. خدا را شکر مشکل گرد و غبار حل شده و مسئولان ورزش خوزستان و شهر آبادان نیز آماده برگزاری این مسابقات هستند.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در تورنمنت بین‌المللی شکست حصر آبادان گفت: تاکنون حضور تیم‌های‌ لتونی، عراق، ترکیه، ازبکستان و افغانستان قطعی و بلیت آنها نیز آماده است، در ضمن قرار است تیم پاکستان نیز به ایران سفر کند که در این‌صورت، رقابت‌های بین‌المللی شکست حصر آبادان با حضور 6 تیم خارجی برگزار خواهد شد.

حسینی درباره تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات شکست حصر آبادان خاطرنشان کرد: دو تیم ملی کشورمان به همراه یک تیم از خوزستان نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت که البته برای خوزستان چند ملی‌پوش کشورمان نیز به روی رینگ می‌روند.

نایب‌رئیس فدراسیون‌بوکس در پایان درباره برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نیز یادآور شد: اردوی ملی‌پوشان نوجوان و جوان تازه به پایان رسیده که بعد از تعطیلات‌نوروز و از 16 فروردین 94 بار دیگر تمرینات این دو تیم آغاز خواهد شد. قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا اردیبهشت 94 در قطر برگزار شود که گویا این رقابت‌ها یکی - دو ماه به تعویق افتاده؛ با این حال، تمرینات تیم‌های نوجوانان و جوانان به طور مداوم برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۲۵۸۸۳۶