خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه در وزارت‌ورزش؛

داورزنی: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به کمک همه نهادها نیاز دارد/ کمک کنند شرایط حضور خانواده‌ها فراهم شود

رئیس‌فدراسیون‌والیبال از تشکیل کارگروهی درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها در وزارت‌ورزش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه نشست مشترک معاونان وزارت‌ورزش، مدیران‌کل ستادی و مدیران کل استان‌ها در جمع خبرنگاران افزود: ایران میزبان جام ملت‌های آسیا و 6 دیدار از لیگ‌جهانی است که حضور بانوان جزو الزامات لیگ‌جهانی است و اخیرا هم فیفا در این زمینه تاکید کرده و همه نهادها باید کمک کنند تا براساس موازین شرعی شرایط حضور خانواده‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در این زمینه در وزارت‌ورزش اظهار داشت: جلسات مختلفی در وزارت‌کشور، حراست وزارت‌ورزش، شورای‌عالی امنیت‌ملی برگزار شده تا شرایط حضور بانوان با حفظ موازین اسلامی فراهم شود.
 
رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه‌های تیم ملی در سال 94 نیز گفت: تیم ملی سال آینده میزبان 6 دیدار لیگ جهانی با تیم‌های آمریکا، لهستان و روسیه است و 6 مسابقه هم با این تیم‌ها در خارج از کشور برگزار خواهد کرد که امیدوارم به مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی صعود کنیم . بعد از آن کشورمان میزبان جام ملت‌های آسیا با حضور 18 تیم برتر قاره‌کهن است و سپس تیم ملی در جام‌جهانی ژاپن شرکت خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تیم نوجوانان و جوانان والیبال‌ایران سال‌آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین و مکزیک حضور می‌یابد، گفت: تیم امید هم ابتدا در اردیبهشت سال 94 در رقابت‌های قهرمانی آسیا در میانمار شرکت می‌کند و بعد از کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان، در این مسابقات در دبی شرکت می‌کند.تیم والیبال زیر 23 زنان ایران هم در جام ملت های آسیا حضور خواهد یافت.
 
سمینار مشترک معاونان وزارت‌ورزش و جوانان، مدیران کل ستادی وزارتخانه، روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل استان‌ها، به همت و تلاش اداره کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان 18 و 19 اسفندماه و در 3 بخش در هتل المپیک‌تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۵۸۹۷۷