خبرگزاری کار ایران

احتمال جدایی ورزش از جوانان وجود دارد؛

گودرزی: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نباید حساسیت ایجاد کند/کفاشیان باید خودش را هماهنگ کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۸۳

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه درصدد رفع مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها هستیم، گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه ها نباید شتابزده عمل کنیم و این موضوع حساسیت ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه درصدد رفع مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هستیم، گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نباید شتابزده عمل کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان وزارت، مدیران کل ستادی و استان‌ها در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پرداختن یک‌طرفه به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مطرح‌کردن آن با صدای‌بلند به نحوی که ایجاد حساسیت کند، به سود ورزش بانوان نیست. کارگروهی تشکیل‌شده و چارچوب هایی تدوین شده و فکر می‌کنم در یکی از کمیته‌های شورای‌عالی امنیت‌ملی نیز این موضوع مطرح شده است. در صورت تصویب این موضوع ، اتفاقات خوبی خواهد افتاد تا بخشی از مشکلات با رعایت قوانین حل شود.

وی در مورد واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: قیمت واگذاری این دو باشگاه را سازمان خصوصی سازی براساس کار کارشناسی اعلام می کند. شاخص های قیمت‌گذاری در سازمان خصوصی سازی هست و باید به آن احترام گذاشت. به اعتقاد من قیمت ها مناسب است و امیدوارم هرچه سریعتر خصوصی سازی صورت گیرد. اگر این بار هم مشتری پیدا نشود مرحله سوم مزایده برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پس از خصوصی شدن باشگاه ها ، سازمان های ناظر بر شرکت‌های خصوصی کار این باشگاه ها را زیر نظر خواهند گرفت.

وی در مورد احتمال جدایی بخش جوانان از ورزش اعلام کرد: نظر وزارت ورزش بر تفکیک جوانان از ورزش است و لایحه ای در این زمینه نوشته شده و به مجلس و دولت ارایه خواهد شد.

گودرزی در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای کنترل هزینه هاست و در این زمینه باید فدراسیون های ورزشی از سفرهای غیر ضروری خودداری و از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی در مورد اظهارات علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر این که وی برای جلب اعتماد وزیر ورزش تغییراتی را در فدراسیون ایجاد کرده است ، اظهار کرد: این نظر کفاشیان است.

گودرزی همچنین در مورد اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه وزیر ورزش از او ناراحت است و حاضر به دیدن او نمی شود، گفت: فدراسیون فوتبال باید خودش را با مقررات هماهنگ کند و امیدوارم این هماهنگی با قوانین کشور و نظرات دولت و مجلس هرچه سریعتر صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز