خبرگزاری کار ایران

شرایط آن‌طور که باید باشد نیست؛

احدی: برنامه‌ها درست پیش برود المپیک هم مدال می‌گیریم/وزارت‌ورزش و کمیته‌ملی کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۹۹

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: خوشبختانه روزبهانی اولین سهمیه المپیک را گرفته‌ و 3 مرحله دیگر هم برای گرفتن سهمیه‌های بیشتر پیش‌رو داریم.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی بوکس و برنامه‌های آن بیان داشت: در تلاش هستیم در این 3 مرحله مسابقاتی که برای کسب‌سهمیه فرصت داریم حداقل 3-2 سهمیه دیگر کسب کنیم. البته برای اینکه موفق باشیم نیاز است کمیته ملی المپیک و وزارت‌ورزش به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: بدون کمک وزارت‌ورزش و کمیته‌ملی المپیک نمی‌توان برنامه‌هایی که داریم را اجرایی کنیم. در حال حاضر هم شرایط آن‌طور که باید باشد نیست. امیدوارم هر چه جلوتر می‌رویم بهتر شود.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره اینکه آیا بوکس می‌تواند در المپیک برزیل مدال‌آور باشد، گفت: ان‌شاالله اگر برنامه‌هایی که طرح‌ریزی کردیم به درستی پیش برود قول می‌دهم در المپیک‌برزیل که یک‌سال و نیم زمان مانده برای اولین‌بار در رشته‌بوکس هم در المپیک مدال کسب کنیم.

احدی با اشاره به مهم‌ترین مسابقات پیش‌روی تیم ملی‌ بوکس تاکید کرد: ما 3 مرحله مسابقات پیش‌رو داریم که مسابقات چین و آسیایی بسیار حائز اهمیت هستند و امیدوارم به هدف‌گذاری‌هایی که کرده‌ایم برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز