خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها حامی تیم امید باشند؛

برزای: تیم امید گروه آسانی ندارد/باید 4 دهه غیبت را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۱۴

هافبک ملی‌پوش استقلال می‌گوید از اینکه در کنار بزرگان استقلال به میدان رفته بسیار خوشحال است و امیدوار است همواره بتواند به استقلال کمک کند.

به گزارش ایلنا، بهنام برزای درباره اولین بازی رسمی خود با پیراهن استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و همواره بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و خوشحالم برای اولین بار در برابر نفت مسجد سلیمان برای این تیم به میدان رفتم.
 
وی ادامه داد: از لحظه‌ای که در حال گرم کردن برای ورود به زمین بودم انگیزه زیادی داشتم تا به تیم خودم کمک کنم و مثمرثمر باشم و خدا را شکر می‌کنم در همان زمانی که در زمین بودم توانستم نمایش‌خوبی داشته باشم و همه بزرگان تیم و بازیکنان پس از پایان بازی تبریک گفتند.: از روزی که به استقلال آمدم بسیار با انگیزه بودم و با جدیت تمرین کردم تا خودم را به امیر قلعه نویی و کادر فنی استقلال نشان دهم و امیدوارم بتوانم هر زمان که کادر فنی صلاح دیدند و من به میدان رفتم عملکرد قابل قبولی داشته باشم تا هواداران و کادر فنی نیز از من راضی باشند.

برزای درباره دیدار برابر نفت اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی بود و نسبت به نیم فصل اول پیشرفت چشمگیری داشته اما ما استقلال هستیم و برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به همه امتیازات این بازی داشتیم که شکر خدا توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

هافبک مهاجم استقلال درباره شرایط خودش پس از بازی برابر نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: یک جلسه با استقلال ریکاوری کردیم و پس از آن هم اکنون در اردوی تیم ملی امید حضور دارم. باید از امیر قلعه‌نویی بابت اینکه در این زمان حساس به من اجازه دادند تا در اردوی تیم ملی امید حاضر شوم تشکر کنم ولی دوست داشتم شرایط به گونه‌ای بود تا می‌توانستم به استقلال کمک کنم و در خدمت تیمم باشم.

کاپیتان تیم ملی امید در پایان با دعوت از استقلالی‌ها برای حمایت از تیم ملی امید در بازی‌های پیش روی گفت: تیم ملی امید شرایط بسیار خوبی دارد و اردوهای متعددی که پشت سر گذاشتیم به پیشرفت ما کمک زیادی کرده است. ما نزدیک به 4 دهه است در المپیک حضور نداریم و باید در این دوره به این روند پایان دهیم. همه فکر می‌کنند گروه آسانی داریم اما در فوتبال امروز هیچ تیمی از پیش برنده نیست و همه دیدند در بازی‌های آسیایی در چه گروهی نتوانستیم نتیجه بگیریم. از هواداران فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها دعوت می‌کنم تا در ایام بازی‌های تیم ملی امید حامی ما باشند تا این مسیر را با موفقیت طی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز