خبرگزاری کار ایران

موضوع دوپینگ دیگر تمام شده؛

خوش‌بین: نامه‌نگاری آقایان با خارجی‌ها به نفع ما تمام شد/ یا ما باید بمانیم یا آنها !

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۲۹

سرمربی تیم ملی جوجیتسوی ایران گفت: نامه‌نگاری‌هایی که از داخل ایران صورت گرفت، در نهایت به سود ما تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی قبل تست‌دوپینگ 2 ملی‌پوش سرشناس جوجیتسوی کشورمان مثبت اعلام شد و به این ترتیب، این 2 مدال‌آور جوجیتسوی ایران با محرومیت روبرو شدند. در همین حال، از داخل‌ایران نامه‌نگاری‌هایی به فدراسیون جهانی شد تا مشکل دیگری به مشکلات جوجیتسو و تیم ملی افزوده شود اما سید امیر خوش‌بین این نامه‌نگاری‌ها را در نهایت به نفع جوجیتسو و تیم ملی می‌داند.

خوش‌بین ابتدا در مورد قضیه دوپینگ این 2 قهرمان جوجیتسو اظهار داشت: این اتفاق بعد از مسابقات‌جهانی پاریس رخ داد و جالب اینکه خود این 2 ملی‌پوش ابراز تمایل کردند از آنها تست گرفته شود.

وی با بیان اینکه این موضوع تمام شده، ادامه داد: دوپینگ موضوع جدیدی در ورزش‌ایران نیست. برخی بوده‌اند که در مسابقات‌جهانی دوپینگ کردند اما با آنها اینگونه برخورد نشد. البته ما اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم و احتمالا در محرومیت این 2 ورزشکار مدال‌آور کشورمان تجدیدنظر خواهد شد.

سرمربی تیم‌ملی جوجیتسو درباره مشکلاتی که از داخل‌ایران برای جوجیتسوی کشورمان و تیم ملی ایجاد شده، خاطرنشان کرد: بعد از  موضوع دوپینگ، نامه‌نگاری‌هایی از داخل‌ایران صورت گرفت که البته به نفع ما تمام شد. به هر حال، باید یک‌بار برای همیشه مشخص شود ما باید در جوجیتسوی‌ایران بمانیم یا آنها.

خوش‌بین در پایان یادآور شد: به دلیل اتهاماتی که این شخص به ما زده، مراجع ذیصلاح به دنبال بررسی این قضیه هستند. 
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز