خبرگزاری کار ایران

رقابت ۲۳ نماینده‌ایران در G۲؛

برنامه تورنمنت تکواندوی هلند اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۵۱۵

تورنمنت بین‌المللی هلند از روز شنبه با مبارزات تکواندوکاران 8 وزن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت‌فدراسیون‌تکواندو، تورنمنت بین‌المللی تکواندوی هلند(G2) از روز شنبه(23اسفندماه) به مدت 2 روز در آیندهون برگزار خواهد شد که 23 نماینده از کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

شنبه، 23 اسفند‌ماه؛ در اولین روز مسابقات مبارزات اوزان 49-، 57-، 67- و 73- کیلوگرم بانوان و 58-، 68-، 80- و 87- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که از تیم کشورمان، کیمیا علیزاده (وزن چهارم)، فاطمه روحانی(وزن ششم) و هانیه اخلاقی(وزن هفتم) در بخش بانوان و فرزان عاشورزاده(وزن‌دوم)، محمد باقری‌معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مهرداد نورمحمدی(وزن چهارم)، مهدی خدابخشی و امید عمیدی(وزن هفتم) به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

روز دوم مسابقات (یکشنبه – 24اسفندماه‌ماه)، مبارزات اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان و 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران، فاطمه مداحی، نگار شیری (وزن اول)، بهاره ندرخانلو، ریحانه محمدی(وزن سوم)، شکرانه ایزدی(وزن‌پنجم) و اکرم خدابنده(وزن‌هشتم) در بخش زنان و محمدکاظمی، آرمین هادی‌پور(وزن‌اول)، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی‌زواره، سیدمحمد رفیعی(وزن‌پنجم)، سجاد مردانی و مرتضی شیری(وزن‌هشتم) هستند.

هدایت تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو(سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی(مربی) است و مینو مداح(سرمربی) و آزاده یاسایی(مربی) هدایت تیم ملی تکواندوی زنان را برعهده دارند. مسابقات از ساعت 9 صبح به وقت محلی آغاز می‌شود.

تورنمنت بین‌المللی هلند G2 است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

اردونشینان تیم‌ ملی تکواندوی کشورمان فردا(چهارشنبه) ساعت 6:20 صبح از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی امارات می‌شوند و دوشنبه (25 اسفندماه) به ایران بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز