خبرگزاری کار ایران

کهکشانی‌ها روی نوار باخت؛

شالکه رئال را 4 تایی کرد و حذف شد/ معدنچی‌ها سانتیاگو برنابئو را منفجر کردند

تیم فوتبال رئال مادرید علی‌رغم شکست خانگی برابر شالکه 04 آلمان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های رئال مادرید و شالکه 04 آلمان از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 دیشب با قضاوت دامیر اسکومینا از اسلوونی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید آغاز شد و تیم میزبان در پایان با وجود شکست 4 بر 3 به دور بعدی صعود کرد.

ترکیب رئال: کاسیاس، آربلوا، واران، په په، کوئنترائو، کروس، خدیرا، ایسکو، بیل، بنزما و رونالدو

ترکیب شالکه: ولن روتر، هوودس، ماتیپ، ناستاسیچ، هوگر، نئوستاتر، فوکس، بارنتا، مایر، چوپوموتینگ و هونتلار

 شالکه که چیزی برای از دست دادن نداشت در این بازی بسیار خوب ظاهر شد. شاگردان دی‌متئو دقیقه 20 با ضربه مهارنشدنی کریستیان فوکس به گل نخست رسیدند اما رونالدو 5 دقیقه بعد این گل را جواب داد. دقیقه 40 نوبت به کلاوس یان هونتلار رسید تا سنگر کاسیاس را فرو بریزد اما انگار رونالدو  عهد کرده بود 5 دقیقه پس از هرگل شالکه آن را تلافی کند. ستاره پرتغالی رئال دقیقه 45 یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست 2 بر 2 به پایان برسد.

شالکه با آغاز نیمه دوم هم مقتدرانه بازی کرد اما کریم بنزما دقیقه 53 دفاع شالکه را به هم ریخت و با جا گذاشتن دو مدافع شالکه روتر جوان را هم از پیش رو برداشت و توپ را به قعر دروازه آبی‌های آلمان فرستاد. 4 دقیقه بعد لروی سانه که به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب شالکه اضافه شده بود با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را میان بهت کاسیاس که در مرکز دروازه میخکوب شده بود، درون دروازه کهکشانی‌ها جا داد تا باز هم بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 84 یان هونتلار روی حرکت عالی سانه و اشتباه لوکا موردریچ پشت مدافعان رئال صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم توپ را به تاق دروازه کاسیاس دوخت تا شالکه حتی امیدوار به صعود شود اما در ادامه حملات آلمانی‌ها با مقاومت کاسیاس و مدافعان رئال روبرو شد تا شالکه در عین شایستگی، در مجموع با شکست 5 بر 4 از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

در دیگر دیدار این مرحله پورتوی پرتغال با نتیجه 4 بر صفر بازل سوییس را درهم کوبید و به دور بعد صعود کرد.

کد خبر : ۲۵۹۵۱۹