خبرگزاری کار ایران

به مسی و رونالدو اندازه کرار پرداخته نشد؛

فکری: حاشیه‌های استقلال از سریال های ترکی هم طولانی‌تر شده/ مقابل نفت هم ببازیم از قهرمانی ناامید نمی‌شویم

مربی استقلال معتقد است بازی آنها با نفت تهران انتقام‌جویانه نخواهد بود چون انتقام واژه خوبی در فوتبال نیست.

گفت‌‌وگوی محمود فکری با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

*در آستانه بازی مهمی که با نفت تهران دارید از شرایط تیم راضی هستید؟

شرایط ما بد نیست، بازیکنان آسیب‌دیده ای داشتیم که ان شاالله مصدومیت آنها کاملاً برطرف شود تا همه بازیکنان در اختیار باشند و بتوانیم با تیم کاملی در مقابل نفت تهران بازی کنیم. برای این دیدار امید ابراهیمی را در اختیار نداریم و دو بازیکن آسیب‌دیده هم داریم اما باید ببینیم چه اتفاقی در زمین می‌افتد.

*بالاخره آقای کرار هم تشریف آوردند؟

بله، به هر حال مشرف شدند  و تمرین استقلال را نورانی کردند.

*قرار نیست با کرار به صورت جدی برخورد کنید؟

به هر حال مسئولان باشگاه و سرمربی تیم با او جلسه‌ای می‌گذارند و صحبت‌های کرار را می‌شنوند و حرف‌های خود را هم می‌زنند تا در رابطه با او تصمیم بگیرند.

*بی‌انضباطی‌های کرار شما را اذیت نمی‌کند؟

اذیت که می‌کند اما بیشتر از بی‌انضباطی‌های او پرداختن رسانه‌ها به این موضوع اذیت مان می‌کند. کرار هم مثل بقیه بازیکنان است و اگر بی‌انضباطی کرده با او برخورد خواهد شد و جریمه می‌شود. الان بیشتر از یک ماه است مطبوعات و رسانه‌ها به موضوع کرار می‌پردازند و اگر مسی و رونالدو هم بودند اینقدر به آنها پرداخته نمی‌شد. حالا چه دلیلی دارد این اندازه به این موضوع دامن می‌زنند خدا می‌داند.

*یعنی شما الان از رسانه‌ها ناراحت هستید؟

نه، ناراحت نیستیم. الان منتظر موضوع بعدی هستیم و می‌خواهیم ببینیم حالا جریان کرار تمام شود چه چیزی را مطرح می کنند. به هر حال منتظر قسمت‌های بعدی سریال هستیم، سریال حاشیه‌های استقلال از سریال فاطماگل هم طولانی‌تر شده است.

*نفت تهران را چطور تیمی می‌بینید؟

نفت تهران تیم بسیار خوب، جوان و یکدستی است و چندین هفته در صدر جدول است. این مسئله نشان می‌دهد که آنها ثبات خوبی دارند و حضورشان در بالای جدول جرقه نبوده است. امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها ارائه دهیم و ببریم.

*دنبال انتقام شکست دور رفت مقابل نفت تهران هم هستید؟

انتقام شاید واژه خوبی نباشد به هرحال در فوتبال برد و باخت است و شرایط فرق می‌کند. اگر انتقام‌جویانه بازی کنیم و خدایی نکرده ببازیم خیلی بد می‌شود. ما اول دنبال برد هستیم و بعد هم نباید ببازیم. فکر بردن در برنامه ما هست اما دنبال انتقام‌جویی نیستیم.

*اگر مقابل نفت تهران ببازید از قهرمانی ناامید می‌شوید؟

نه، چون بازی‌های زیادی باقی مانده هر چند بازی‌های سختی هم در پیش داریم و استقلال باید تلاش بیشتری کند اما اگر به نفت تهران ببازیم از قهرمانی دور نمی‌شویم و در بازی‌های بعدی می‌شود جبران کرد.

کد خبر : ۲۵۹۶۴۷