خبرگزاری کار ایران

فشار و استرس ما را اذیت می‌کند؛

محمدی: می‌خواهیم در جدول چند پله صعود کنیم/پرسپولیس برای اعاده حیثیت می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۶۵۹

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایطمان بد نیست و در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. این بازی در زمین خودمان است و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز بازی را بگیریم تا در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.

وی افزود: دیروز بچه‌ها شارژ مالی شدند. البته قرار بود این پول آبان‌ماه به بچه‌های ما داده شود اما باز هم خوب بود و کمک کرد. امیدوارم مشکلات‌مان کاملاً برطرف شود چون تیم‌هایی که برای سال اول به لیگ برتر می‌آیند اگر چنین مشکلاتی داشته باشند کار واقعاً سخت می‌شود. مسئولان باشگاه قول‌های خوبی به بچه‌ها داده‌اند و امیدوارم با حمایت مسئولان تا پایان لیگ نتایج بهتری بگیریم و از منطقه خطر فاصله بگیریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس امسال در لیگ شرایط خوبی نداشته و برعکس در آسیا خیلی خوب نتیجه گرفته. آنها در جدول وضعیت خوبی ندارند و می‌آیند تا با حداقل امتیاز مسجد سلیمان را ترک کنند. در اینجا بازی کردن سخت است و ما هم تلاش می‌کنیم پرسپولیس را از حداقل امتیاز محروم کنیم. پرسپولیس برای اعاده حیثیت می‌آید چون در حال حاضر 25 امتیاز دارند و در خطر سقوط هستند.  پرسپولیس می‌آید تا هم باخت هفته قبلش به تراکتور را جبران کند و هم با روحیه بهتر به عربستان برود تا مقابل النصر بازی کند. آنها در مسجدسلیمان صددرصد دنبال3 امتیاز هستند اما اینجا زمین ما و شهر ماست و شرایط برای پرسپولیس واقعاً سخت است.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما برای بازی با پرسپولیس روی حضور هواداران در استادیوم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. در هر بازی 7 - 8هزار تماشاگر به استادیوم مسجدسلیمان می‌آیند و به شدت تیم را تشویق می‌کنند. از هواداران می‌خواهم در این بازی به استادیوم بیایند و از دقیقه یک تا 90 تیم را تشویق کنند و به عنوان یار دوازدهم پشتیبان ما باشند و به تیم‌مان روحیه و انگیزه مضاعف بدهند.

محمدی درپایان گفت: فشار و استرس ما را اذیت می‌کند. تیم‌هایی که پایین جدول هستند همیشه با استرس بالا در زمین حاضر می‌شوند و همین فشارها دردسرساز می‌شود و بازیکنان کارایی کامل را ندارند اما این بازی در زمین خودمان است و صحبت‌های خوبی هم با بچه‌های تیم شده و باخت هفته قبل مقابل استقلال را جبران کرده و با پیروزی مقابل پرسپولیس در جدول دو، سه پله صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز